همسرم خادم سردار بود و عاشقانه به او پیوست

همسر شهیده فاطمه میرزایی گفت: همسرم خادم سردار بود و باعث افتخار من است او فاطمی بود که در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) آسمانی شد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی راه‌آرمان، همزمان با اربعین شهدای حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان به سراغ خانواده تنها شهیده شهر سیریز از توابع شهرستان زرند […]

همسر شهیده فاطمه میرزایی گفت: همسرم خادم سردار بود و باعث افتخار من است او فاطمی بود که در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) آسمانی شد.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی راه‌آرمان، همزمان با اربعین شهدای حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان به سراغ خانواده تنها شهیده شهر سیریز از توابع شهرستان زرند رفتیم و در خصوص شهیده فاطمه میرزایی با آن‌ها به گفتگو نشستیم.

همسر شهیده فاطمه میرزایی خود را اینگونه بیان می‌کند: حسین عباس‌زاده هستم، من و همسرم دارای دو فرزند، یک پسر ۱۴ و یک دختر ۱۶ ساله هستیم، همسرم در مؤسسه جامعه معلولین شهر بافق مشغول به کار بود.

 عباس‌زاده با‌اشاره به اینکه چهارسال خادم زائران سردار دل‌ها بود گفت: بنده و همسرم شهیده میرزایی خادم امامزاده جعفر(ع) سیریز بوده‌ایم و در واقع چهار سال است همزمان با ایام شهادت سردار همراه با بقیه خدام امامزاده در گلزار شهدا موکب می‌زنیم و به زائران خدمت می‌کنیم، آن روز هم بعد از دو روز خادمی قصد بازگشت داشتیم که آن حادثه رخ داد.

وی دلیل حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان را ناشی از ترس دشمن خواند و گفت: دشمنان تا زمانی که سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بین ما بودند از او می‌ترسیدند و بعد از شهادت ایشان از زائرین او می‌ترسند، پس همه بدانند که جایگاه زائرین سردار چقدر مهم و والاست.

 عباس‌زاه ادامه داد: خانواده‌ ما در حادثه ۱۳ دی‌ماه یک شهید تقدیم کرد اگر تمام طایفه‌مان هم شهید شوند، ما باز هم در سالروز شهادت شهید سلیمانی در گلزار شهدا موکب می‌زنیم و به زائران خدمت می‌کنیم، درست است که شهید سلیمانی هم‌استانی ما هستند اما او شهید مقاومت و فرا ملی‌است و همه‌ دنیا به او ارادت دارند.

وی خاطرنشان کرد: حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نه تنها موجب ترس مردم نشد بلکه یک ساعت بعد از حادثه مردم با شور بیشتری به گلزار بازگشتند و در محل حادثه شمع روشن کردند و به دشمن نشان دادند که نه تنها نترسیدند بلکه آماده‌تر در میدان هستند، و من خودم شخصا آرزو دارم سال آینده نوبت خودم باشد و شهید شوم، به‌گفته سرداردل‌ها ما ملت شهادتیم.

عباس‌زاده به چهل روز نبود همسرش اشاره کرد و گفت: همسرم باعث افتخار من است، فاطمه‌ای که در روز ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر به مادرِسادات پیوست، تنها شهیده‌ شهر سیریز که بعد از خادمی به زائران سردار، به شهادت رسید. غم و غصه‌ام در نبودنش زیاد است، گاهی دلتنگی امانم را می‌برد اما از ته دل خوشحالم، زیرا اجر و قرب شهید نزد خدا بسیار است.

وی ضمن تأکید به حضور حداکثری در انتخابات گفت: دشمن نمی‌تواند جلوی پیشروی اسلام و انقلاب را بگیرد، امسال مردم پرشورتر و باشکوه‌تر در انتخابات شرکت می‌کنند. چون مردم از دست دشمن به خروش آمده و با حضور پرشور خود مشت محکمی بر دهان آنان می‌کوبند.

در کنار همسر شهید با حسین ابراهیمی مسئول فرهنگی موکب امام‌زاده جعفر(ع) سیریز گفت‌وگو کردم.

ابراهیمی در خصوص شهیده میرزایی گفت: کار سازماندهی خدام آستان مقدس امام‌زاده جعفر(ع) سیریز از سال ۱۳۹۲ آغاز شد و شهیده میرزایی و همسرشان برادر عباس‌زاده از همان روزهای اول در کنارمان بودند. ایام اربعین در مسیر نجف تا کربلا به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) و حضرت عباس(ع) خدمت می‌کردند و در این چهارسال بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی هم در ایام شهادتشان در گلزار شهدای کرمان مشغول خدمت‌رسانی به زائران بودند.

وی افزود: شهیده میرزایی ساکن سیریز نبوده و ساکن بافق بودند، اما همیشه کارهای سخت و برزمین مانده موکب را با اخلاص انجام می‌دادند، حتی روز حادثه بعد از طبخ و توزیع غذا در حالی که هنوز ناهار نخورده بودند، شیفت‌شان پایان یافت، غذای خود را به زائری داده و به سمت مسیر خروجی به راه افتادند که انفجار صورت گرفت و ایشان به شهادت رسید. به فرموده شهید سلیمانی تا شهید زندگی نکنی شهید نمی‌شوی مصداق ایشان است، یار زهرایی حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها شدند و در گلزار شهدای سیریز آرام گرفتند و جزو امام‌زادگان عشق شدند.

ابراهیمی در خصوص تأثیر حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در انتخابات خاطرنشان کرد: به‌گفته سرداردل‌ها جمهوری‌اسلامی حرم است و یکی از راه‌های حفظ این حرم، حضور باشکوه در انتخابات است. به گفته شهید باقری هر جا را که دیدید دشمن دارد بیشتر می‌زند بدانید آن سنگر باید حفظ شود. بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات، بی‌توجهی به خون شهداست و به فرموده امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضور و مشارکت در انتخابات مهم است و ما نسبت به آن وظیفه داریم و باید آن را جدی بگیریم. چیزی که توجه‌ام را جلب کرده بود و قلبم را به درد می‌آورد پابرهنه بودن خادم عباس‌زاده کنار مزار همسر شهیده میرزایی و احترام به همسرش بود.

انتهای‌خبر/زارعی




همسرم خادم سردار بود و عاشقانه به او پیوست

منبع:آرمـان
? همسرم خادم سردار بود و عاشقانه به او پیوست