همسران و فرزندان شهدا در فضای مجازی نقش‌آفرینی کنند

فت فتو/کرمان فرمانده کل نیروی انتظامی استان کرمان گفت: ما تکلیف همه می‌دانیم‌ که در فضای مجازی حضور پیدا کرده و این فضا را از آن‌هایی که قصد ضربه به نظام جمهوری اسلامی دارند بگیرند. سردار عبدالرضا ناظری در مراسم نهمین همایش اسوه‌های صبر و مقاومت ضمن تبریک آغاز دهه فجر و گرامیداشت یاد و […]

فت فتو/کرمان فرمانده کل نیروی انتظامی استان کرمان گفت: ما تکلیف همه می‌دانیم‌ که در فضای مجازی حضور پیدا کرده و این فضا را از آن‌هایی که قصد ضربه به نظام جمهوری اسلامی دارند بگیرند.

سردار عبدالرضا ناظری در مراسم نهمین همایش اسوه‌های صبر و مقاومت ضمن تبریک آغاز دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بیان کرد: جای سردار سلیمانی در چهل و سومین سالکرد پیروزی انقلاب اسلامی بسیار خالی است.
وی افزود: هر چه مناسبت‌های انقلاب را به گرامیداشت شهدا و تکریم و تحلیل همسران و مادران شهدا پیوند بزنیم باز هم جا دارد؛ همسرانی که در جوانی همراهان یک عمر زندگی‌ خود را رهسپار کوی دوست کردند و از هر آن‌چه در طول زندگی دنیوی خود در کنار بزرگواران خداوند نصیبشان کرده است گذشتند.
ناظری تصریح کرد: همانطور که مادر شهدا فرزندارن خود را طوری تربیت کردند که همه تعلقات خود و مهم‌ترین آن‌ها یعنی همسر و فرزندان را در زمانی که احساس تکلیف کردند گذاشتند و رفتند فرزندان شهدا نیز باید اینگونه تربیت شوند.
وی ادامه داد: امروز هم باید همسران و فرزندان شهدا باید به خصوص در فضای مجازی نقش‌آفرینی کنند. ما تکلیف همه می‌دانیم‌ که در فضای مجازی حضور پیدا کرده و این فضا را از آن‌هایی که قصد ضربه به نظام جمهوری اسلامی دارند بگیرند.

ناظری خطاب به همسران شهدا تأکید کرد: تلاش کنید فرزندانی در هر عرصه‌ای مانند سردار دل‌ها و دیگر شهدا تربیت کنید تا بتوانند بار سنگین امانت را به دوش کشیده و در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کنند.

شایان ذکر است این مراسم با حضور علی زینی‌وند، استاندار کرمان، رحمان جلالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در کرمان، محمدرضا حسنی سعدی، نماینده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد.

انتهای پیام




همسران و فرزندان شهدا در فضای مجازی نقش‌آفرینی کنند

منبع: ایـسنا
? همسران و فرزندان شهدا در فضای مجازی نقش‌آفرینی کنند