همراهی و همدلی خوبی بین مسئولان اجرایی و قضائی استان کرمان وجود دارد

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: همراهی و همدلی موجود در بین مسئولان اجرایی و قضایی مثال زدنی است و براساس راهنمایی های امام جمعه کرمان، با هم افزایی، همراهی و همفکری مسائل مربوط به استان مدیریت می‌شود. حجت الاسلام حمیدی امروز ۲۷ مهرماه در دیدار دادستان کل کشور با نماینده ولی فقیه […]

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: همراهی و همدلی موجود در بین مسئولان اجرایی و قضایی مثال زدنی است و براساس راهنمایی های امام جمعه کرمان، با هم افزایی، همراهی و همفکری مسائل مربوط به استان مدیریت می‌شود.

حجت الاسلام حمیدی امروز ۲۷ مهرماه در دیدار دادستان کل کشور با نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار کرد: یکی از ابتکارات نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، تشکیل شورای راهبردی استان است که مدیران ارشد استانی در این شورا با مدیریت ایشان به درخواست های مردم رسیدگی کرده و سیاست گذاری های لازم انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه امام جمعه کرمان از تمامی دستگاه های حاکمیتی در استان پشتیبانی می کنند، افزود: پشتیبانی های نماینده ولی فقیه در استان از دستگاه قضایی را به خوبی دیده ایم که موجب می شود با دلگرمی بیشتری به اجرای مسئولیت ها و ماموریت های خود بپردازیم و در مسیر اجرای سند تحول قوه قضاییه گام برداریم.

حمیدی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش های دادخدا سالاری دادستان سابق مرکز استان کرمان، گفت: ایشان با روحیه انقلابی و ولایی خود منشاء خدمات بسیار خوب و موثری در شهر و استان کرمان بوده و در پیشبرد اهداف قوه قضاییه گام های بلندی برداشته اند که از زحمات ایشان تشکر می کنم.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان نیز در این دیدار با اشاره به این مطلب که دستگاه قضایی در استان کرمان به بهترین وجه ممکن، مسائل را مدیریت می کند، افزود: در حوادث اخیر با تدابیر بخش امنیتی و قضایی، استان کرمان از استان های نسبتا آرام بود و شاهد حوادث سخت و خسارت های قابل توجه نبوده ایم و جا دارد از تمامی دست اندرکاران امنیتی و قضایی تشکر کنیم.

وی با اشاره به اینکه حجت الاسلام منتظری از سرمایه های قضایی کشور هستند، تاکید کرد: استان کرمان، به عنوان بزرگترین استان کشور بخش وسیعی از کویر را داراست و همجواری این استان با استان های مرزی تاثیر جدی در امنیت آن دارد.

علیدادی سلیمانی در ادامه از دادستان سابق کرمان به عنوان امین سردار سلیمانی و نیرویی انقلابی و ولایی و با تجربه بالا یاد کرد و گفت: برای دادستان جدید کرمان نیز آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام




همراهی و همدلی خوبی بین مسئولان اجرایی و قضائی استان کرمان وجود دارد

منبع: ایـسنا
? همراهی و همدلی خوبی بین مسئولان اجرایی و قضائی استان کرمان وجود دارد