همراهی دستگاه های قضایی و اجرایی زمینه ساز ارتقای امنیت پایدار

عنبرآباد- دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد گفت: همراهی و همدلی دستگاه قضایی با دستگاه های اجرایی زمینه ساز ارتقای امنیت پایدار و توسعه می شود. به گزارش نذیر کرمان، حامد عمرانی در دیدار بخشدار مرکزی عنبرآباد و بخشدار جبالبارز جنوبی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری امام حسین علیه […]

عنبرآباد- دادستان عمومی و انقلاب عنبرآباد گفت: همراهی و همدلی دستگاه قضایی با دستگاه های اجرایی زمینه ساز ارتقای امنیت پایدار و توسعه می شود.

به گزارش نذیر کرمان، حامد عمرانی در دیدار بخشدار مرکزی عنبرآباد و بخشدار جبالبارز جنوبی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری امام حسین علیه السلام و شهادت ۷۲ تن از یاران باوفایش با اشاره به نقش مهم دستگاه قضا افزود: همدلی و همراهی دستگاه قضائی با دستگاه‌های اجرایی که همیشه وجود داشته، می‌تواند در ارتقای امنیت پایدار و در نهایت توسعه و پیشرفت شهرستان مثمر ثمر باشد.

این مقام قضائی خدمت به مردم را از بالاترین عبادت‌ها برشمرد و تصریح کرد: مسئولیت‌هایی که چند صباحی در اختیار همه مسئولان و مدیران قرار گرفته، گذرا و فانی است، لذا باید از این فرصت برای خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم استفاده کرد، چرا که این مردم لایق خدمت رسانی هستند.

عمرانی خاطرنشان کرد: دستگاه قضا، برای اجرای عدالت در شهرستان در کنار دستگاه‌های اجرایی و مردم عزیز هست و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

عباس امیری، بخشدار مرکزی عنبرآباد نیز در این دیدار انتصاب آقای عمرانی به سمت دادستان جدید شهرستان را تبریک گفت و افزود: دستگاه قضائی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضائی موجب آرامش و آسایش و امید در جامعه می‌شود.

وی اظهار داشت: بخشداری در تمام بخش‌ها همراه و همگام با دستگاه قضا بوده و تمام تلاش خود را برای حل و فصل مسائل شهرستان در پیشبرد اهداف به نحو مطلوب و رضایت مردم عزیز، انجام خواهد داد.

کد خبر ۵۸۵۰۹۹۱




همراهی دستگاه های قضایی و اجرایی زمینه ساز ارتقای امنیت پایدار

منبع: مــهر
? همراهی دستگاه های قضایی و اجرایی زمینه ساز ارتقای امنیت پایدار