همدردی اعضای کانون پرورش فکری کرمان با کودکان غزه

هم‌خوانی سرود «آهِ‌غزه» از سوی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برای همدردی با کودکان غزه از شبکه یک سیما پخش شد. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌ کل کانون استان کرمان، با پیشنهاد میثم مرادی مدیر شبکه یک سیما، تصاویر هم‌خوانی اعضای کانون […]

هم‌خوانی سرود «آهِ‌غزه» از سوی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برای همدردی با کودکان غزه از شبکه یک سیما پخش شد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌ کل کانون استان کرمان، با پیشنهاد میثم مرادی مدیر شبکه یک سیما، تصاویر هم‌خوانی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان روی نماهنگ «آهِ‌غزه» و برای همدردی با کودکان مظلوم و مقاوم فلسطینی از شبکه یک سیما پخش شد.

بنابر این خبر، این حرکت همدلانه از نشست «پرنده و زیتون» که به یاد کودکان مظلوم و مقاوم فلسطینی ۹ آذر ۱۴۰۲ با حضور داریوش ارجمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون و میثم مرادی مدیر شبکه یک سیما و اعضای کانون استان در اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان برگزار شد، آغاز گردید.

این در حالی است که، نماهنگ «آهِ‌غزه» با اجرای گروه سرود ضحی و شعر و آهنگ‌سازی سیدایمان‌عباسی  تصویری از مظلومیت مردم فلسطین و غزه و ظلم جنایتکاران صهیون را به تصویر می کشد و از طریق شبکه مجازی آپارات قابل مشاهده است.

بر همین اساس، بنابر فراخوان شبکه یک سیما کودکان و نوجوانان سراسر کشور می‌توانند تصاویر هم‌خوانی خودشان روی این سرود را برای این شبکه ارسال کنند و شاهد پخش آن در روزهای آینده باشند.


همدردی اعضای کانون کرمان با کودکان غزه در شبکه یک سیما
همدردی اعضای کانون کرمان با کودکان غزه در شبکه یک سیما
همدردی اعضای کانون کرمان با کودکان غزه در شبکه یک سیما

 

انتهای خبر/م




همدردی اعضای کانون پرورش فکری کرمان با کودکان غزه

منبع:آرمـان
? همدردی اعضای کانون پرورش فکری کرمان با کودکان غزه