همایش پیوندهای آسمانی در کرمان

برای ترویج ازدواج آسان ،دومین همایش پیوند های آسمانی ویژه کادر و سربازان مرکز آموزش ۰۵ کرمان برگزارشد.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  دردومین همایش پیوند های آسمانی ویژه کادر و سربازان مرکز آموزش ۰۵ کرمان، ۱۵ زوج که امسال زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند؛ حاضر شدند. فرمانده مرکز تربیت و آموزش […]

برای ترویج ازدواج آسان ،دومین همایش پیوند های آسمانی ویژه کادر و سربازان مرکز آموزش ۰۵ کرمان برگزارشد.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  دردومین همایش پیوند های آسمانی ویژه کادر و سربازان مرکز آموزش ۰۵ کرمان، ۱۵ زوج که امسال زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند؛ حاضر شدند.
 فرمانده مرکز تربیت و آموزش ۰۵ کرمان گفت: امسال در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ترویج ازدواج آسان و تحکیم بنیاد خانواده تاکنون ۷۰ نفر از سربازان وظیفه و ۳۰ نفر از کادر پایور این مرکز، به خانه بخت رفتندو در مراسم امروز نیز ۱۵ نفر از کادر و سربازان به نیابت از این تعداد حاضر شدند.
 امیر سرتیپ دوم ستادمنصور رحمانی با تاکید بر ترویج پیوند های آسمانی و سنت حسنه ازدواج آسان  افزود: در این راستا تا حد امکان حمایت مالی از کادر پایور، فرزندان بازنشستگان و سربازان وظیفه انجام می‌شود و در صورت ازدواج، به هر نفر ۱۰ میلیون تومان اهدا می شود و تاکنون در نیروی زمینی ارتش ۲۷ میلیارد تومان به زوجهای جوان پرداخت شده است.




همایش پیوندهای آسمانی در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? همایش پیوندهای آسمانی در کرمان