همایش شعر "لاله‌های سرخ سرزمین من" در کرمان

همایش شعر” لاله‌های سرخ سرزمین من” به مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس به یاد حماسه آفرینان ۸سال دفاع مقدس برگزار شد. به گزارش فت فتو، منوچهر افضلی دبیر همایش شعر “لاله های سرخ سرزمین من” هدف از برگزاری این همایش را کشف استعدادهای شاعران به ویژه شاعران آیینی و ترغیب و تشویق آنان […]

همایش شعر” لاله‌های سرخ سرزمین من” به مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس به یاد حماسه آفرینان ۸سال دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش فت فتو، منوچهر افضلی دبیر همایش شعر “لاله های سرخ سرزمین من” هدف از برگزاری این همایش را کشف استعدادهای شاعران به ویژه شاعران آیینی و ترغیب و تشویق آنان برای شکوفا شدن استعدادهایشان دانست و افزود: در این همایش شاعران اشعار خود را با موضوع پایداری و دفاع مقدس قرائت می‌کنند و حدود ۲۲ اثر برگزیده شده است.

علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمان هم در این همایش گفت: زیرساختهای اصلی هر آنچه که ما داریم در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در هشت سال دفاع مقدس شکل گرفته و باید این رشادتها و حماسه آفرینی ها در جامعه و بین جوانان نخبه ترویج بیش از پیش ترویج و گره گشای بسیاری از مشکلات شود.

 

 

 

 




همایش شعر "لاله‌های سرخ سرزمین من" در کرمان

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? همایش شعر "لاله‌های سرخ سرزمین من" در کرمان