همایش دو شهری از فرودگاه تا مزار سردار دلها

همایش دو شهری از فرودگاه تا مزار سردار دلها به همت هیات ورزش های همگانی استان کرمان برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، همایش دو شهری با حضور ۲۵ دونده از سراسر استان از مسیر فرودگاده تا گلزار شهدا کرمان بر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به همت […]

همایش دو شهری از فرودگاه تا مزار سردار دلها به همت هیات ورزش های همگانی استان کرمان برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، همایش دو شهری با حضور ۲۵ دونده از سراسر استان از مسیر فرودگاده تا گلزار شهدا کرمان بر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به همت هیات ورزش های همگانی استان کرمان برگزار شد.

امیر جعفری رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان از همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان و هیات ورزش کارگری در برگزاری این رویداد فرهنگی ورزشی قدردانی کرد و گفت: این همایش دو شهری با حضور ۲۵ دونده از سراسر استان به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در کرمان برگزار شد.

جعفری از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان در راستای برگزاری هر چه با شکوهتر برنامه ها و رویدادهای ورزش همگانی دهه مبارک فجر قدر دانی نمود و تصریح کرد: دوندگان شرکت کننده در این ماراتن شهری از کرمان، رفسنجان، سیرجان، بافت، زرند، جیرفت، نرماشیر حضور داشتند که به عشق سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش و به یمن ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با در دست داشتن و برافراشتن پرچم مقدس ایران اسلامی در این رویداد استانی شرکت کردند.

در پایان با اهدا لوح سپاس از سوی هیات ورزش های همگامی استان کرمان از شرکت کنندکان در این ماراتن شهری بر مزار مطهر سردار دلها تجلیل به عمل آمد.




همایش دو شهری از فرودگاه تا مزار سردار دلها

منبع:یـزدان کـرمان
? همایش دو شهری از فرودگاه تا مزار سردار دلها