همایش دانش‌آموزی «نوجهان» در کرمان برگزار می‌شود

کرمان – مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان از برگزاری همایش استانی نوجهان در کرمان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، مهران شیخی از برگزاری همایش استانی نوجهان (نظم نوین جهانی) در تاریخ ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در جوار مزار سید الشهدای محور مقاومت […]

کرمان – مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان از برگزاری همایش استانی نوجهان در کرمان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، مهران شیخی از برگزاری همایش استانی نوجهان (نظم نوین جهانی) در تاریخ ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در جوار مزار سید الشهدای محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان خاطر نشان کرد جلسات وهمایش‌های مدرسه‌ای و شهرستانی نوجهان به همت بلند جوانان و نوجوانان تا هفته ابتدایی آبان ماه رقم خواهد خورد.

وی افزود: محورهای این همایش شامل «افول آمریکا و جایگاه مهم نداشتن در دنیا»، «انتقال قدرت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و علمی از غرب به آسیا»، «گسترش فکر مقاومت و جبهه مقاومت در مقابل زورگویی» و «جایگاه ایران در نظم جدید جهانی» است.

شیخی با بیان اینکه این همایش در لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نوجوانان نقش ایران را در نظم نوین جهانی پیدا کنند، برگزار می‌شود، گفت: نوجوانان می‌توانند حضور مهم و برجسته‌ای در تغییرات بین المللی داشته باشند و این همایش تلاش می‌کند تا نقطه اتصال میان نسل‌ها را رقم بزند.

کد خبر ۵۹۰۸۰۹۹




همایش دانش‌آموزی «نوجهان» در کرمان برگزار می‌شود

منبع: مــهر
? همایش دانش‌آموزی «نوجهان» در کرمان برگزار می‌شود