همایش بزرگ زکات جنوب استان کرمان برگزار خواهد شد

فت فتو/کرمان امام جمعه جیرفت از برگزاری همایش زکات در جنوب کرمان خبرداد. حجت الاسلام میثم تارم در حاشیه نشست شورای زکات شهرستان جیرفت اظهار کرد: زکات یکی از واجبات مهم اسلامی است که هم برای مودیان زکات و هم برای عاملین زکات موجب خیر و برکت است. وی با تبیین برکات زمان در جامعه […]

فت فتو/کرمان امام جمعه جیرفت از برگزاری همایش زکات در جنوب کرمان خبرداد.

حجت الاسلام میثم تارم در حاشیه نشست شورای زکات شهرستان جیرفت اظهار کرد: زکات یکی از واجبات مهم اسلامی است که هم برای مودیان زکات و هم برای عاملین زکات موجب خیر و برکت است.

وی با تبیین برکات زمان در جامعه افزود: پرداخت زکات برای جامعه و کشور خیرات و برکاتی را دارد و عامل رشد جامعه، تزکیه و پاکی تغذیه مردم است.

امام جمعه جیرفت پرداخت زکات اموال را باعث سلامت و پاکی نسل و جامعه عنوان کرد و گفت: زکات اموال اثرات مهمی بر سلامت نسل های آینده و جامعه دارد و این مهم غیرقابل انکار است.

رییس شورای زکات شهرستان جیرفت تصریح کرد: خداوند به پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) امر کرده که به مودیان زکات هنگام دریافت زکات سلام و درود بفرستد که نشان دهنده جایگاه زکات دهندگان در نزد خداوند است. 

وی اظهار کرد: روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه همایش زکات جنوب استان کرمان در شهرستان عنبرآباد برگزار خواهد شد و از فعالین زکات منطقه در این همایش تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام




همایش بزرگ زکات جنوب استان کرمان برگزار خواهد شد

منبع: ایـسنا
? همایش بزرگ زکات جنوب استان کرمان برگزار خواهد شد