همایش بزرگ تجلیل از مقام معلم در زرند برگزار شد

همزمان با هفته‌ بزرگداشت مقام معلم، همایش بزرگ معلمان شهرستان زرند صبح امروز در سالن شهید شیرودی زرند برگزار شد. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری  نذیر کرمان؛ به مناسبت هفته‌ بزرگداشت مقام معلم، همایش بزرگ فرهنگیان با حضور عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان ، امام جمعه زرند ، فرماندار زرند و جمع […]

همزمان با هفته‌ بزرگداشت مقام معلم، همایش بزرگ معلمان شهرستان زرند صبح امروز در سالن شهید شیرودی زرند برگزار شد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری  نذیر کرمان؛ به مناسبت هفته‌ بزرگداشت مقام معلم، همایش بزرگ فرهنگیان با حضور عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان ، امام جمعه زرند ، فرماندار زرند و جمع کثیری از معلمین شهرستان صبح امروز در سالن ورزشی شهید شیرودی شهرستان زرند برگزار شد.

 
حجت الاسلام شجاعی، امام جمعه زرند گفت: تجلیل از معلم و استاد، تجلیل از علم و فراترین شغل‌ها شغل معلمی است و معلم، احیاگر دل دانش آموزان می باشد.
 
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش دنیای امروز مسیر دیگری طی می کند و به سمت اصالت دادن علوم تجربی و ریاضی رفته و الهیات و متافزیک را به کناری گذاشته اند، تاکید کرد: نتیجه این امر، انحطاط اخلاقی و به وجود آمدن ارزش‌های غلط است.
 
امام جمعه زرند بیان داشت: هدف ما از تجلیل معلمان، این است که افراد با الگوگیری از برترین‌ها بتوانند در عرصه‌های مختلف به رتبه و مدارج عالی دست پیدا کنند.
 
وی بیان کرد: مهم ترین کاری که مسئولان و مجریان آموزش و پرورش در این شهرستان باید انجام دهند، تلاش و کوشش برای حفظ این موفقیت‌ها و تداوم آن است که باید با همکاری والدین و دست‌اندرکاران امور فرهنگی هر سال درخشان‌تر از سال قبل باشد.
 
عفت شریعتی کوهبنانی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت:همه دولت‌ها به آموزش و پرورش خدمت کرده‌اند و ما باید بکوشیم علاوه بر آن چیزی که به دانش آموزان یاد می‌دهیم، انتقاد کردن و مشارکت جمعی و احترام به حقوق دیگران را یاد دهیم و با بها دادن به آموزش و پرورش، همه مشکلات حل می‌شود.
 
وی با بیان اینکه اولویت اول دولت باید آموزش و پرورش باشد؛ چرا که این دستگاه می‌خواهد بچه‌ها را برای زندگی کردن آماده کند، بیان کرد: اگر بخواهیم به توسعه متوازن برسیم باید از سرمایه نیروی انسانی به عنوان موتور محرکه این توسعه که زاییده آموزش و پرورش است، بهره ببریم.
 
حسینی‌نژاد، فرماندار زرند با بیان اینکه تکریم معلم، تکریم علم و علم‌آموزی است، گفت: فرهنگیان زرندی در زمینه علمی، فرهنگی و تربیتی این شهرستان در سطح کشور خوش درخشیدند و به عنوان یک الگوی مناسب وظیفه و مسئولیت خطیری در قبال جامعه برعهده دارند.
 
جعفری، رئیس اداره آموزش و پرورش زرند نیز در این مراسم گفت: مفتخریم که آموزش و پرورش زرند طی سال گذشته حیات جدیدی را آغاز کرده است و اجرا‌ی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شور و شعف، تلاش و حرکت را برای فرهنگیان به ارمغان آورده است.
 
در پایان از معلمان نمونه با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای خبر/زرند




همایش بزرگ تجلیل از مقام معلم در زرند برگزار شد

منبع:آرمـان
? همایش بزرگ تجلیل از مقام معلم در زرند برگزار شد