همایش بزرگ ائمه جمعه، جماعات، هیت امنائ مساجد و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج در عنبرآباد برگزار شد

همایش بزرگ ائمه جمعه، جماعات، هیت امنائ مساجد و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج با حضور مسئولان و مدعوین در نماز خانه سپاه برگزار شد به گزارش “فت فتو“صبح امروز همایش بزرگ ائمه جمعه، جماعات، هیت امنائ مساجد و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج در مکان نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عنبرآباد برگزار شد. در ابتدای […]

همایش بزرگ ائمه جمعه، جماعات، هیت امنائ مساجد و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج با حضور مسئولان و مدعوین در نماز خانه سپاه برگزار شد

به گزارش “فت فتو“صبح امروز همایش بزرگ ائمه جمعه، جماعات، هیت امنائ مساجد و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج در مکان نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم جناب سرهنگ ایوب سنجری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان عنبرآباد با عرض خیر مقدم به میهمانان و مدعوین برنامه، فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را تسلیت گفت و در ادامه جناب آقای دکتر داوریان رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم الحرام با اشاره به اهمیت جهاد تبیین بیان کرد: جهاد تببین برای مقابله با توطئه شوم دشمنان است و در مقابل ارزش‌های بی‌بدیل انقلاب است، همه وظیفه داریم در حد توان خودمان در تبیین شرکت کنیم.

رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی گفت: مقام‌معظم رهبری می‌فرمایند جهاد تبیین موضوع مهمی است اگر حواسمان جمع نباشد تاریخ تکرار خواهد شد در هیچ برهه ای از تاریخ نبوده است از صدر اسلام تا کنون یک نظام اسلامی مستقل اينقدر دوام بیاورد و به دنبال صادر کردن آرمان ها و اسلامی کردن بقیه هم باشد اگر ما فقط یک نظام تنها و متکی به خودمان بودیم کاری به کارمان نداشتن نه تحریممان میکردن نه حمله میکردن.

وی افزود: ما امروز حامی مستضعفان سراسر دنیا هستیم هر کجا دشمن ظلم کند موضع میگیریم ورود پیدا می‌کنیم نیرو میفرستیم ما اجازه نخواهیم داد دشمن در سوریه، عراق، افغانستان،یمن و غیره…هر اقدامی دلش خواست انجام بدهد ما در همه جا روبروی دشمن هستیم.

دکتر داوریان بیان کرد: جهاد تبیین این نیست که فقط وظیفه روحانیت، مسئولین و حقوق بگیران باشد بلکه جهاد تبیین وظیفه همگانیست اما وظیفه مسئولین و روحانیت سنگین تر هست روحانیت تو این زمینه باید پرچم دار باشد جلوار باشد.

رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد بیان کرد: مقام معظم رهبری مدظله‌العالی می‌فرمایند بدون تبیین حقیقت افکار عمومی در ظلمت و غبار آلود باقی خواهد ماند اگر خواستیم تبیین کنیم معارف ناب انقلاب اسلامی، اهداف انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب اسلامی را باید عاقلانه رفتار کنیم از هیاهو و جنجال پرهیز کنیم فضا وقتی غبار آلود شد جبهه حق از فضای غبار آلود سود نخواهد برد میدان غبار آلود میدان بازی جبهه استکبار هست مبادا که ما خودمان سرباز جبهه حق می‌دانیم فضا را غبار آلود کنیم.

در این همایش حجت الاسلام والمسلمین خالصی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان عنبرآباد ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم گفت: حضور فرماندهان پایگاه ها در جمع هیئت امنای مساجد، امری ضروری است باید افرادی تاثیرگذار و فعال در هیئت امنای مساجد حضور یابند و فرماندهان پایگاه ها یکی از بهترین گزینه ها برای تصدی این امرند و تنها هدفی که در این مقوله دنبال می شود، رونق بخشی به مساجد و اجرای برنامه های فرهنگی تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین بیان کرد: مقام معظم رهبری مدظله‌العالی می‌فرمایند اگر کسانی برای حفظ جانشان، راه خدا را ترک کنند و آن‌جا که باید حق بگویند، نگویند، چون جانشان به خطر می‌افتد، یا برای مقامشان یا برای شغلشان یا برای پولشان یا محبّت به اولاد، خانواده و نزدیکان و دوستانشان، راه خدا را رها کنند آن وقت حسین‌بن‌علی‌ها به مسلخ کربلا خواهند رفت و به قتلگاه کشیده خواهند شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین خالصی با اشاره به صحبت های شهید باکری گفت: این شهید بزرگوار در سخنرانی قبل از عملیات والفجر به همرزمانش می‌فرماید دعا کنید شهید شوید؛ بعد از جنگ، رزمندگان به سه دسته تقسیم مى‌شوند،دسته‌ اول به گذشته خود پشت کرده و از آن پشیمان مى‌شوند،دسته‌ دوم با برگزیدن راه بى‌تفاوتى در زندگى مادى غرق مى‌شوند و همه چیز را فراموش مى‌کنند،  دسته سوم کسانى‌اند که به اصول خود پایبند بوده و قله ها را فتح می‌کنند شاهد به ثمر نشستن و تناور شدن این نهال خواهند بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عنبرآباد بیان کرد: انقلاب اسلامی یک امتحان الهی است و همگان باید به این موضوع توجه داشته باشیم دلسوز انقلاب اسلامی باشیم و بدانیم که این انقلاب راحت به‌دست نیامده که به‌راحتی از دست برود باید این انقلاب به دست صاحب اصلی اش حضرت صاحب الزمان سپرده شود.

فرماندار جوان شهرستان عنبرآباد جناب آقای افشاری پور در این همایش ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم از برگزار کنندگان این همایش قدردانی کرد و افزود: هیات های مذهبی با برنامه ریزی صحیح و توجه به وجه های مختلف عزاداری در ایام سوگواری امام حسین(ع) باید به فلسفه اصلی قیام عاشورا به روش صحیح ترویج كنند.

جناب سرهنگ فیروزبخت فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عنبرآباد دیگر سخنران دعوت شده این همایش نکاتی انتظامی وامنیتی را درباره این ایام بیان کرد و گفت: مسئولان هیئت و مداحان دربرقراری نظم این ایام نقش مهمی دارند وما روی کمک آن‌ها حساب کرده‌ایم، البته نیروهای انتظامی با متخلفان و قانون‌شکنان برابر دستور برخورد می‌کنند، انشاالله با تعامل همه مردم و هیئت‌ها با نیروی انتظامی، محرم و صفر معنوی و آرامی خواهیم داشت.


انتهای پیام/بهادری 




همایش بزرگ ائمه جمعه، جماعات، هیت امنائ مساجد و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج در عنبرآباد برگزار شد

منبع:آرمـان
? همایش بزرگ ائمه جمعه، جماعات، هیت امنائ مساجد و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج در عنبرآباد برگزار شد