همایش انا القاسم در کرمان برگزار شد

همایش انا القاسم با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان ویژه دومین سالگرد شهادت سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج حسین پورجعفری در اداره کل آموزش و پرورش کرمان برگزار شد. به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، همایش انا القاسم امروز ۱۲ دی‌ماه […]

همایش انا القاسم با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان ویژه دومین سالگرد شهادت سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج حسین پورجعفری در اداره کل آموزش و پرورش کرمان برگزار شد.

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، همایش انا القاسم امروز ۱۲ دی‌ماه به میزبانی سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حسین پور جعفری و با حضور فرزند شهید پورجعفری در سالن اجتماعات شهید ایرانمنش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

محمد علیرضایی، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت: شهید حسین پورجعفری سپر بلا، دوست، یار دیرین و مخزن‌الاسرار حاج قاسم سلیمانی بود. بی شک مقام شهید حسین پورجعفری رفیع است و شهادت وی، او را عزیزتر کرد.

علیرضایی افزود: در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی همه باید بکوشیم. مکتب شهید سلیمانی بهترین الگو و بیانیه‌ای است که می‌شود در آموزش و پرورش پیاده و مدیران تراز انقلاب اسلامی ایران را از طریق آن شناسایی کرد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان اظهار داشت: اخلاص شهید سلیمانی عمیق بود، همه کارها را برای خدا انجام می‌داد و هر قدمی که بر می‌داشت در راستای رضایت خداوند بود و امروز باید در نظام تعلیم و تربیت قدم‌هایی برای تربیت حاج قاسم‌هایی برای ادامه مسیر مقاومت برداریم.

علیرضایی با اشاره به ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم جوانمردی مردمی و ساده زیست بود. لحظه‌ای در اراده قاسم سلیمانی سستی نمی‌بینیم. او همیشه پیشرو و جلودار بود و برخوردش با فرزندان شهدا با محبتی پدرانه همراه بود و این لطافت را همه‌ی ما باید در حوزه کاری خود داشته باشیم و تلاش کنیم با تاسی به شهید سلیمانی مسیر انسانیت را بهتر بپیماییم.

انتهای پیام




همایش انا القاسم در کرمان برگزار شد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? همایش انا القاسم در کرمان برگزار شد