همایش "انا القاسم" برگزار شد

فت فتو/کرمان با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان، همایش “انا القاسم” ویژه دومین سالگرد شهادت سرداران شهید قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد. به گزارش فت فتو و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، بر پایه این گزارش، […]

فت فتو/کرمان با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان، همایش “انا القاسم” ویژه دومین سالگرد شهادت سرداران شهید قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

به گزارش فت فتو و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، بر پایه این گزارش، همایش “انا القاسم” به میزبانی سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حسین پور جعفری و با حضور فرزند دختر شهید پورجعفری در سالن اجتماعات شهید ایرانمنش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد و با برنامه هایی از جمله مداحی، روایت گری، سخنرانی و …همراه بود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد همه شهدا گفت: شهید حسین پورجعفری سپر بلا، دوست، یار دیرین و مخزن الاسرار حاج قاسم سلیمانی بود، بی شک مقام شهید حسین پورجعفری رفیع است و شهادت وی او را عزیزتر کرد.




همایش "انا القاسم" برگزار شد

منبع: ایـسنا
? همایش "انا القاسم" برگزار شد