همایش استقبال از ماه محرم در جازموریان برگزار شد

همایش استقبال از ماه محرم، با حضور امام جمعه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج، مداحان،ر وحانیون، مسئولان و مردم ولایت‌مدار در جازموریان برگزارشد. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان از رودبارجنوب، شامگاه دوشنبه ۲۶ تیرماه، پرچم‌های سیاه در خیایان‌های جازموریان برافراشته شده و مراسم با نوای یا حسین(ع) یا ابالفضل(ع) به استقبال از ماه محرم رفتند. […]

همایش استقبال از ماه محرم، با حضور امام جمعه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج، مداحان،ر وحانیون، مسئولان و مردم ولایت‌مدار در جازموریان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان از رودبارجنوب، شامگاه دوشنبه ۲۶ تیرماه، پرچم‌های سیاه در خیایان‌های جازموریان برافراشته شده و مراسم با نوای یا حسین(ع) یا ابالفضل(ع) به استقبال از ماه محرم رفتند.

مراسم استقبال از ماه محرم امسال نیز باشکوه با استقبال عظیم مردم و مسئولان برگزار شد و با سخنرانی، مداحی و اجرای شعر پرداختند و حاضران با اشک و ماتم به استقبال از این ماه رفتند.

استقبال از ماه عزای اباعبدالله الحسین علیه‌السلام همراه با حرکت کاروان و  اجرای تعزیه از وردی شهر جازموریان تا گلزار شهدای گمنام برگزار شد.

مراسم عزاداری دهه اول محرم از سه‌شنبه ۲۷ تیرماه هرشب از ساعت ۲۰:۳۰ در مسجد جامع شهرستان جازموریان با مداحی ذاکرین اهل‌بیت علیهم السلام آغاز خواهد شد.

انتهای خبر/پورحیدر




همایش استقبال از ماه محرم در جازموریان برگزار شد

منبع:آرمـان
? همایش استقبال از ماه محرم در جازموریان برگزار شد