هلاکت ۲ شرور مسلح و سابقه‌دار در جنوب استان کرمان

کرمان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: طی درگیری مسلحانه با اشرار سابقه‌دار و خطرناک جنوب استان دو شرور مسلح به هلاکت رسیدند. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، مهدی بخشی از درگیری مسلحانه با اشرار در جنوب استان خبر داد و بیان کرد: با توجه به سابقه […]

کرمان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: طی درگیری مسلحانه با اشرار سابقه‌دار و خطرناک جنوب استان دو شرور مسلح به هلاکت رسیدند.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، مهدی بخشی از درگیری مسلحانه با اشرار در جنوب استان خبر داد و بیان کرد: با توجه به سابقه شرارت و ناامنی‌های ایجاد شده توسط این اشرار در منطقه، تمام تلاش برای دستگیری آن‌ها به کار گرفته شد و در یک عملیات غافلگیرانه، دو شرور مسلح سابقه‌دار به هلاکت رسیدند.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: شامگاه گذشته با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تحرک اشرار مسلح و قاچاقچی مواد مخدر در جنوب استان، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت و طی یک فقره درگیری مسلحانه، دو نفر از آنان به هلاکت رسیدند.

این مقام ارشد قضائی اعلام کرد: پس از پایان عملیات و پاک‌سازی محیط، مقادیری سلاح جنگی و تجهیزات نظامی به همراه یک دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.

کد خبر ۵۹۳۳۸۴۴




هلاکت ۲ شرور مسلح و سابقه‌دار در جنوب استان کرمان

منبع: مــهر
? هلاکت ۲ شرور مسلح و سابقه‌دار در جنوب استان کرمان