هلال احمر کرمان رتبه سوم مانور سراسری زلزله در مدارس را کسب کرد

کرمان – فت فتو – معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان از کسب رتبه سوم این معاونت در ارزیابی اجرای بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی خبر داد. به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کرمان، ابراهیم بابایی افزود: بیست و سومین […]

کرمانفت فتو – معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان از کسب رتبه سوم این معاونت در ارزیابی اجرای بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر کرمان، ابراهیم بابایی افزود: بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار آمادگی در برابر زلزله در شرایط پاندمی شامل مانور حضوری و مانور مجازی در ۹۰۴ مدرسه در سراسر این استان برگزار شد. 

وی اظهار داشت: بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس کرمان با مشارکت کانون های دانش آموزی هلال احمر و همکاری اداره آموزش و پرورش در این استان برگزار شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: طبق ارزیابی صورت گرفته از سوی ستاد سازمان جوانان، معاونت امور جوانان، استان کرمان موفق به کسب رتبه سوم در ارزیابی عملکرد اجرای بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس شد.

بابایی افزود: ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های ارزنده شعب در حوزه جوانان گفت: امیداواریم بتوانیم در سایه توجهات حق تعالی و با برنامه ریزی، همفکری و همراهی در راستای توسعه کمی و کیفی اهداف متعالی سازمان جوانان و جمعیت هلال احمر گام برداریم.




هلال احمر کرمان رتبه سوم مانور سراسری زلزله در مدارس را کسب کرد

منبع: ایرنـا
? هلال احمر کرمان رتبه سوم مانور سراسری زلزله در مدارس را کسب کرد