هلال احمر کرمان آمادگی ارائه خدمات درمانی به مهاجران خارجی را دارد

کرمان – فت فتو – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: این جمعیت آمادگی لازم برای ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی، درمانی و معیشتی به اتباع و مهاجران خارجی را دارد. به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ رضا فلاح در جریان بازدید مدیر اداره کل امور […]

کرمان – فت فتو – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: این جمعیت آمادگی لازم برای ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی، درمانی و معیشتی به اتباع و مهاجران خارجی را دارد.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ رضا فلاح در جریان بازدید مدیر اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری از بخش های مختلف مرکز جامع بهداشت، درمان و توانبخشی این جمعیت افزود: همچنین آمادگی برگزاری دوره های آموزش همگانی و مخاطرات برای مهاجران و اتباع خارجی در کرمان وجود دارد. 

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی آنلاین در فضای مجازی توسط جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار داشت: گواهینامه های الکترونیکی نیز به صورت آنلاین صدادر می شود. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به گسترش و توسعه مراکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر این استان خاطرنشان کرد: اتباع خارجی می توانند از ظرفیت درمانگاه ها و مراکز توانبخشی در شهرستان های کرمان، رفسنجان و  بم استفاده کنند.

وی با اشاره به راه اندازی و فعالیت خانه های هلال در دورترین مناطق این استان تصریح کرد: اتباع خارجی به خصوص افاغنه نیازمند و بی بضاعت می توانند از ظرفیت های بهداشتی، درمانی و معیشتی جمعیت هلال احمر کرمان بهره مند شوند.

مدیر اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری کرمان نیز در این نشست ضمن قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر افزود: این نهاد مردمی و بین المللی در همه عرصه های خدمت رسانی پیشتاز است. 

مهدلو ضمن ابراز خرسندی از امکانات بهداشتی، درمانی و امدادی جمعیت هلال احمر در ارائه خدمت به مردم گفت: اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و جمعیت هلال احمر در راستای خدمت به همنوع اهداف مشترک دارند.




هلال احمر کرمان آمادگی ارائه خدمات درمانی به مهاجران خارجی را دارد

منبع:ایرنـا
? هلال احمر کرمان آمادگی ارائه خدمات درمانی به مهاجران خارجی را دارد