هفدهمین یادواره شهدای دهستان جور برگزار شد

هفدهمین یادواره شهدای دهستان جور با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، مسئولین شهرستان و مردم در جوار امامزاده بی‌بی‌خاتون (س) برگزار شد. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان از کوهبنان، هفدهمین یادواره  ۱۴ شهید دهستان جور در حرم مطهر امام زاده بی بی خاتون(س) همراه با اجرای برنامه های فرهنگی برگزار شد. در این […]

هفدهمین یادواره شهدای دهستان جور با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، مسئولین شهرستان و مردم در جوار امامزاده بی‌بی‌خاتون (س) برگزار شد.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان از کوهبنان، هفدهمین یادواره  ۱۴ شهید دهستان جور در حرم مطهر امام زاده بی بی خاتون(س) همراه با اجرای برنامه های فرهنگی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین شاهمرادی ضمن‌گرامی داشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب گفت: شهدا متعلق به جهان اسلام هستند که خیر و برکات آنها شامل حال همگان است لذا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
  
وی ادامه داد: امام مساله شهید و شهادت را زنده کرد و به آن رنگ و جلوه خاصی بخشید امروز فرهنگ‌ شهادت در مویرگ های جامعه جریان پیدا کرده و منتهای کمال همگان است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان افزود: شهادت اوج بندگی است خداوند به شهدا نعمتی داد که مافوق همه خوبی هاو کمالات است لذا انسان جانش را در راه خدا فدا می کند.

وی بیان کرد: سیدالشهدا محور عزت عالم هستی است در حالی که دشمنان همواره بر تخریب حرمش اقدام کردند اما امروز کعبه آمال و آرزوی همگان امام حسین (ع) و حرم مطهر ایشان است.

حجت‌الاسلام شاهمرادی افزود: همه ی عزت عالم حول محور امام حسین (ع) است چون اخلاص و ایمان بی مانند ایشان ستودنی است شهدا چون به سیدالشهدا  اقتدا کردند جاودانه شدند.

وی ادامه داد: شهادت منتهای کمال است که برای رسیدن به این مقام باید یک عمر مانند شهدا  زندگی کنیم  سردار دل‌ها ۴۰ سال شهید زندگی کرد لذا محبوب دل‌ها و قلب‌ها شد.  

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مردم ایران اسلامی بنیانگذار کبیر انقلاب را یاری کردند و بر اساس پیمان بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کردند در حالی که همواره شاهد توطئه  دشمنان طی سالیان گذشته بوده‌ایم.

وی ابراز داشت : باید مسئولین به مردم خدمت کنند کسانی که دلبند به اسلام و انقلاب هستند و تمام هستی خود را در راه خدا تقدیم کردند.
 
حجت‌الاسلام شاهمرادی افزود: ملت ما روز به روز مقتدر ترخواهد شد در حالی که دشمن روز به روز در حال افول است دشمن فقط در فضای مجازی در حال تلاش هست اما امروز شاهد عزت و اقتدار کشورمان در عرصه های مختلف هستیم در حالی که در گذشته در بسیاری از عرصه ها وابسته بودیم.

وی ادامه داد: باید انقلاب و شهدا را خوب روایت کنیم ،جهاد تبیین را مدنظر قرار دهیم در حالی بوی تعفن غرب به مشام می‌رسد.

حجت‌الاسلام شاهمرادی با استناد به منویات مقام معظم رهبری گفت: ایمان به خدا و امید از شاخصه های حضرت امام بود  شخصیتی که به ما عزت داد ، دین و کارآیی دین را در دنیا زنده کرد و امروز هم به برکت ولایت و رهبری در اوج عزت هستیم .

لازم به ذکر است مراسم هفدهمین یادواره  ۱۴ شهید دهستان جور شهرستان کوهبنان با سخنرانی حجت الاسلام محمد حسین شاهمرادی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان ، مداحی صابر عربپور ، پرده خوانی علی محمدپور همزمان با ایام ارتحال حضرت امام (ره) و سالروز قیام خونین پانزدهم خرداد با حضور امام جمعه ، فرماندار کوهبنان ، جانشین‌ناحیه مقاومت بسیج ، مسئولین اجرایی ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، بسیجیان و خانواده های معزز شهیدان در حرم مطهر امام زاده بی بی خاتون(س) به همت پایگاه سردار شهید علیرضا محمدحسنی و پایگاه خواهران نسیبه جور برگزار شد.

در حاشیه هفدمین یادواره شهدای دهستان جور از ۱۴ خانواده معزز شهید ، رزمنده و ایثارگر  با اهدای تابلو فرش منقوش به عکس شهدای جور  تجلیل شد.

انتهای خبر/ نامجو کوهبنانی




هفدهمین یادواره شهدای دهستان جور برگزار شد

منبع:آرمـان
? هفدهمین یادواره شهدای دهستان جور برگزار شد