هفت قبضه اسلحه غیرمجاز از متخلفین شکارکشف شد

ماموران یگان حفاظت محیط زیست طی ده روز گشت وکنترل ،شکارچیان غیرمجاز را به همراه هفت قبضه سلاح غیرمجاز دستگیر کردند. فت فتو کرمان – مدیر روابط عمومی و امور رسانه اداره محیط زیست استان کرمان گفت:در شهرستان بردسیر ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در انجام گشت وکنترل در حوزه استحفاظی (منطقه کوه چهل […]

ماموران یگان حفاظت محیط زیست طی ده روز گشت وکنترل ،شکارچیان غیرمجاز را به همراه هفت قبضه سلاح غیرمجاز دستگیر کردند.

فت فتو کرمان – مدیر روابط عمومی و امور رسانه اداره محیط زیست استان کرمان گفت:در شهرستان بردسیر ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در انجام گشت وکنترل در حوزه استحفاظی (منطقه کوه چهل تن و لاله زار) پس از ساعت‌ها پیاده روی و تعقیب و مراقبت شکارچیان غیرمجاز، یک قبضه سلاح غیرمجاز و سه قبضه اسلحه شکاری دارای مجوز را کشف و ضبط کردند.

به گفته او ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شهربابک طی چند روز گشت وکنترل در حوزه استحفاظی مناطق آزاد یک نفر متخلف را به همراه یک قبضه اسلحه تک لول غیرمجاز قبل از آسیب به حیات وحش و در منطقه حفاظت شده دهج نیز مامورین یگان حفاظت سرمحیط بانی منظقه دو گروه متخلف شکار و صید را دستگیر کردند، از گروه اول قبل از آسیب به حیات وحش یک قبضه اسلحه گلوله زنی ۲۷۰ با مجوز و یگ دستگاه دوربین و سایر ادوات شکار و از گروه دوم یک قبضه اسلحه شکاری تک لول دارای مجوز به همراه یک قطعه کبک و مقادیر زیادی فشنگ ساچمه زنی کشف و ضبط کردند.

خاتمی می‌گوید:ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سیرجان در پی گشت وکنترل شبانه روزی درحوزه استحفاظی شهرستان، متخلف شکار و صید پرندگان وحشی را به همراه یک قبضه سلاح غیرمجاز و لاشه پنج قطعه چکاوک دستگیر کردند.

او گفت:ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بم حین گشت و کنترل در مرز مشترک بم و جیرفت موفق به دستگیری یک نفر متخلف به همرا یک قبضه سلاح ساچمه زنی دولول غیرمجاز در زیستگاه‌های اطراف دهبکری و محمدآباد شدند.

به گفته خاتمی در جیرفت ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت وکنترل در منطقه حفاظت شده بحرآسمان موفق به دستگیری دو گروه متخلف شکار و صید شدند که از گروه اول یک قبضه اسلحه ساچمه زنی دو لول، پنج قطعه کبک و هفت قطعه تیهو و از گروه دیگر یک قبضه سلاح pcp و دو قطعه تیهو کشف و ضبط شد.

او گفت:ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رابر در پی گشت و کنترل مناطق آزاد سه نفر متخلف را به همراه سه قبضه اسلحه شکاری دارای مجوز قبل از هرگونه آسیب به حیات وحش دستگیر کردند.

خاتمی می‌گوید:ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان در پی گشت وکنترل زیستگاه‌های شهرستان‌های زرند و کوهبنان موفق به کشف سه مورد تخلف شدند که متخلفین به همراه یک قبضه اسلحه غیرمجاز، یک قبضه اسلحه ساچمه زنی دارای مجوز حین شروع به شکار و یک قبضه سلاح pcp به همراه لاشه یک قطعه کبک و یک قطعه سار دستگیر شدند.

انتهای پیام/ح




هفت قبضه اسلحه غیرمجاز از متخلفین شکارکشف شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? هفت قبضه اسلحه غیرمجاز از متخلفین شکارکشف شد