هفته فرهنگی بم برگزار می‌شود 

نذیر کرمان/کرمان فرماندار بم گفت: در آستانه بیستمین سالگرد زلزله، هفته فرهنگی بم با برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود. محمد برزنگامروز، ۲۸ آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسانه‌ها باید مانند آینه باشند، کارهایی که انجام می‌شود انعکاس بدهند و جایی که نیاز است انتقاد کنند.  وی با اشاره به اینکه به بیستمین سالگرد زلزله بم […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار بم گفت: در آستانه بیستمین سالگرد زلزله، هفته فرهنگی بم با برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

محمد برزنگامروز، ۲۸ آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسانه‌ها باید مانند آینه باشند، کارهایی که انجام می‌شود انعکاس بدهند و جایی که نیاز است انتقاد کنند. 

وی با اشاره به اینکه به بیستمین سالگرد زلزله بم نزدیک می‌شویم، افزود: برخی رسالت و فرهنگ مردم بم را نمی‌شناسند. این شهرستان بیش از ۵۰۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده و شهدای شاخصی داریم که شان از دیانت و اصالت مردم این شهر است .

برزنگ بیان کرد: بم قبل و بعد از انقلاب، مردمی مومن و متدین داشته و مساجد و حسینیه‌های این شهر گواه این امر است.

فرماندار بم در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته فرهنگی بم به بهانه پنجم دی ماه گفت: این برنامه‌ها از ۲۹ آذرماه و تا پنجم دی ماه ادامه دارد.

وی با دعوت مردم به اهدای خون گفت: اهدای خون کارکنات ادارات، پیاده روی، رونمایی از سند هویتی شهید بیگلری که دبیر ورزش و از شهدای شاخص جنگ تحمیلی بود؛ برگزاری محفل انس با قرآن به یاد جانباختگان زلزله، برگزاری شب شعر با حضور اهورا ایمان و حامد عسکری از جمله برنامه‌های هفته فرهنگی بم هستند.

برزنگ در ادامه به مانور زلزله نقطه صفر اشاره کرد و افزود: امسال این مانور با حضور ۱۰ استان برگزار خواهد شد. 

فرماندار بم اظهار کرد: هفتم و هشتم دی ماه مسابقات کشوری چوگان در ارگ جدید بم برگزار می‌شود.

انتهای پیام 




هفته فرهنگی بم برگزار می‌شود 

منبع: ایـسنا
? هفته فرهنگی بم برگزار می‌شود