هفته دولت فرصت تجدید پیمان دولتمردان با اهداف والای امام(ره) است/ مسئولان در ادامه راه شهیدان دولت تلاش کنند

امان الله علیمرادی گفت: هفته‌ دولت که امید است برای مردم ما حامل نویدهای امیدوار کننده و خبرهای خوش باشد و برای مسئولان دولتی، روزهای تجدید عهد و پیمان با امام و اهداف مقدس و والای اسلامی ایشان است. حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به آیه […]

امان الله علیمرادی گفت: هفته‌ دولت که امید است برای مردم ما حامل نویدهای امیدوار کننده و خبرهای خوش باشد و برای مسئولان دولتی، روزهای تجدید عهد و پیمان با امام و اهداف مقدس و والای اسلامی ایشان است.

حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب گفت: خداوند متعال در این آیه شریف می فرماید” در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند”.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: هفته‌ دولت که امید است برای مردم ما حامل نویدهای امیدوار کننده و خبرهای خوش باشد و برای مسئولان دولتی، روزهای تجدید عهد و پیمان با امام و اهداف مقدس و والای اسلامی ایشان است، را گرامی می داریم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید رجایی و نخست‌وزیر شهید باهنر ابراز کرد: این دو مرد بزرگ انسان‌های مؤمن و مجاهد فی سبیل‌اللَّه بودند و مصداق واقعی آیه‌ شریفه‌ «من المؤمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللَّه علیه» محسوب می‌شدند.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی خاطر نشان کرد: شهیدان دولت،صادقانه وارد میدان مسئولیت شدند و به توفیقات الهی خوب عمل کردند و سرانجام به فوز عالی شهادت نائل شدند؛ خداوند متعال درجات این شهیدان را عالی و یاد آنها را همیشه در جامعه‌ ما زنده بدارد و مسئولان را در ادامه راهشان کمک و تلاش کند.

انتهای پیام/م




هفته دولت فرصت تجدید پیمان دولتمردان با اهداف والای امام(ره) است/ مسئولان در ادامه راه شهیدان دولت تلاش کنند

منبع:آرمـان
? هفته دولت فرصت تجدید پیمان دولتمردان با اهداف والای امام(ره) است/ مسئولان در ادامه راه شهیدان دولت تلاش کنند