هشدار پلیس فتا به اطلاعیه های جعلی واکسن کرونا درفضای مجازی

رئیس پلیس فتای استان کرمان گفت: به اطلاعیه‌هایی که در فضای مجازی از سوی منابع ناشناس در خصوص تزریق واکسن کرونا منتشر می‌شوند، توجهی نکنید. به گزارش خبرگزاری صدا و سمیا مرکز کرمان،سرهنگ امین یادگار نژادگفت: با توجه به روند رو به رشد تزریق واکسن کرونا در کشور شاهد انتشار اخبار، اعلامیه‌ها و پیامک‌های جعلی […]

رئیس پلیس فتای استان کرمان گفت: به اطلاعیه‌هایی که در فضای مجازی از سوی منابع ناشناس در خصوص تزریق واکسن کرونا منتشر می‌شوند، توجهی نکنید.

به گزارش خبرگزاری صدا و سمیا مرکز کرمان،سرهنگ امین یادگار نژادگفت: با توجه به روند رو به رشد تزریق واکسن کرونا در کشور شاهد انتشار اخبار، اعلامیه‌ها و پیامک‌های جعلی در خصوص ثبت نام برای دریافت واکسن کرونا و یا انجام واکسیناسیون برخی جوامع هدف و گروه‌های سنی در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی هستیم.
وی افزود: این درحالیست که انتشار این اعلامیه ها، پیامک‌ها و اخبار جعلی باعث سردرگمی و کلاهبرداری از شهروندان از طریق ثبت نام در یکسری سایت‌های جعلی و نامعتبر و همچنین ایجاد مشکلاتی برای مراکز تزریق واکسن کرونا شده است.
رئیس پلیس فتای استان کرمان از شهروندان خواست، اخبار و اطلاعیه‌های پیرامون واکسیناسیون کووید ۱۹ را فقط از طریق رسانه‌های رسمی کشور و پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت پیگیری کنند و به اخبار، اطلاعیه‌ها و پیامک‌هایی که در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی از سوی منابع نامعتبر و ناشناس منتشر می‌شوند، هیچ گونه ترتیب اثر و اهمیتی ندهند و در صورت مواجهه با این گونه موارد، آن را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.



منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? هشدار پلیس فتا به اطلاعیه های جعلی واکسن کرونا درفضای مجازی