هشدار هواشناسی نسبت به وقوع طوفان شن در کرمان

کرمان – فت فتو – کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: احتمال وقوع طوفان شن طی امروز و فردا در نیمه شمالی و جنوب شرق این استان دور از انتظار نیست. مریم سلاجقه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو با اشاره به اینکه وزش طوفان شن موجب ایجاد اختلال در […]

کرمانفت فتو – کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: احتمال وقوع طوفان شن طی امروز و فردا در نیمه شمالی و جنوب شرق این استان دور از انتظار نیست.

مریم سلاجقه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو با اشاره به اینکه وزش طوفان شن موجب ایجاد اختلال در راه های مواصلاتی کرمان به استان‌های همجوار خواهد شد افزود: هم استانی ها از سفرهای غیرضروری در این مناطق پرهیز کنند. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی کرمان اظهار داشت: طوفان شن، کاهش کیفیت هوا، کاهش میزان دید افقی و افزایش غلظت گرد و غبار را در نیمه شمالی و جنوبشرق کرمان در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه همچنین طی امروز و فردا وقوع رگبار پراکنده باران در برخی مناطق این استان دور از انتظار نیست توصیه کرد: شهروندان از تردد در مجاورت ساختمان های نیمه کاره، بنرهای تبلیغاتی، درختان کهنسال پرهیز و ایمنی مقاومت تاسیسات و خطوط انتقال نیرو را کنترل کنند.




هشدار هواشناسی نسبت به وقوع طوفان شن در کرمان

منبع: ایرنـا
? هشدار هواشناسی نسبت به وقوع طوفان شن در کرمان