هشدار هواشناسی در کرمان|تداوم ناپایداری‌های جوی در استان

سازمان هواشناسی نسبت به ناپایداری‌های جوی در استان کرمان طی بعد از ظهر امروز تا بعد از ظهر دوشنبه هفته جاری هشدار داد. به گزارش فت فتو از کرمان، بنا بر اعلام سازمان هواشناسی از بعد از ظهر امروز تا بعد از ظهر دوشنبه اول شهریورماه افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق، وزش تند […]


سازمان هواشناسی نسبت به ناپایداری‌های جوی در استان کرمان طی بعد از ظهر امروز تا بعد از ظهر دوشنبه هفته جاری هشدار داد.

به گزارش فت فتو از کرمان، بنا بر اعلام سازمان هواشناسی از بعد از ظهر امروز تا بعد از ظهر دوشنبه اول شهریورماه افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق، وزش تند بادهای موقت، بارش احتمالی تگرگ در پاره‌ای مناطق که بیشترین حجم بارش برای یکشنبه در استان کرمان خواهد بود، پیش‌بینی می‌شود.

این پدیده در اکثر مناطق استان به‌صورت پراکنده خواهد بود و با شدت بیشتر در جنوب‌غرب پیش‌بینی می‌شود و با توجه به نوع بارش‌ها که به صورت رگباری، سریع و با شدت اتفاق می‌افتند، احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌های فصلی در پاره‌ای مناطق پیش‌بینی شده است.

پرهیز از تردد، توقف و چرای دام در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها، عدم صعود به ارتفاعات، آمادگی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها جهت انجام تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی توصیه می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب





هشدار هواشناسی در کرمان|تداوم ناپایداری‌های جوی در استان

منبع:فــارس
? هشدار هواشناسی در کرمان|تداوم ناپایداری‌های جوی در استان