هشدار نسبت به وزش تندباد در محور انار به یزد و بالعکس

فت فتو/کرمان فرمانده پاسگاه پلیس راه کرمان_یزد(انار) نسبت به وزش تندباد شدید در محورهای مواصلاتی این شهرستان هشدار داد و از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه در این محورها تردد کنند. سرگرد وحید پورموسی در گفت‌وگو با فت فتو در خصوص وزش شدید باد در مسیر انار به یزد و بالعکس اظهار کرد: با توجه […]

فت فتو/کرمان فرمانده پاسگاه پلیس راه کرمان_یزد(انار) نسبت به وزش تندباد شدید در محورهای مواصلاتی این شهرستان هشدار داد و از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه در این محورها تردد کنند.

سرگرد وحید پورموسی در گفت‌وگو با فت فتو در خصوص وزش شدید باد در مسیر انار به یزد و بالعکس اظهار کرد: با توجه به وقوع باد شدید از ظهر امروز جمعه ۵ فروردین ماه در محورهای مواصلاتی شهرستان انار و یزد، از تمامی رانندگان وسایل نقلیه که در محورهای مذکور تردد می کنند خواهشمندیم نسبت به رعایت سرعت مجاز و مطمئنه به جهت تعادل وسایل نقلیه هنگام رانندگی و پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی و جانباختگان انسانی دقت نظر داشته باشند.

وی افزود: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی با وسایل نقلیه هم مسیر را مدنظر داشته و با سرعت مجاز تردد کنند.

فرمانده پاسگاه پلیس راه کرمان_یزد(انار) همچنین خاطرنشان کرد: مسیر مهریز به انار پرترددترین مسیر استان کرمان در ایام نوروز بوده و روزانه در این مسیر بیش از ۸۵۰۰ خودرو تردد داشته است.

به گفته پورموسی در روزهای آینده تردد در محور انار به مهریز با توجه به برگشت خودروها بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام




هشدار نسبت به وزش تندباد در محور انار به یزد و بالعکس

منبع: ایـسنا
? هشدار نسبت به وزش تندباد در محور انار به یزد و بالعکس