هشدار قضایی درباره تخریب محیط زیست در کرمان

کرمان- رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: پاسخ دستگاه قضایی به هرگونه تعرض و تخریب محیط زیست افراد سودجو ،قاطع و بدون اغماض خواهد بود. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در دیدار با مدیرکل محیط زیست استان کرمان گفت: هرگونه تعرض به محیط زیست، تعرض به حقوق عامه است و همه مسئولان […]

کرمان- رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: پاسخ دستگاه قضایی به هرگونه تعرض و تخریب محیط زیست افراد سودجو ،قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در دیدار با مدیرکل محیط زیست استان کرمان گفت: هرگونه تعرض به محیط زیست، تعرض به حقوق عامه است و همه مسئولان و مردم در هر منصب و جایگاهی وظیفه دارند محیط زیست را به عنوان میراث گذشتگان حفظ و نگهداری کرده و سالم تحویل نسل‌های آینده دهند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: همواره در جلسات مختلف بر توجه به مسائل زیست محیطی در کنار مسائل مربوط به رشد و رونق تولید، صنعت، معدن و اشتغال تاکید شده و با مدیریت صحیح و اتخاذ تصمیمات مدبرانه می‌توان هم به دغدغه‌های صنعتگران و تولیدکنندگان و هم مطالبات مسئولان محیط زیست پاسخ داد.

رئیس شورای قضائی استان کرمان با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه در حوزه حفظ محیط زیست افزود: اقدامات محیط زیست باید به گونه‌ای باشد که اجازه ندهند تخریب و آسیبی به محیط زیست وارد شود زیرا در خیلی از موارد ترمیم طبیعت سخت و غیر ممکن است و خسارات جبران ناپذیری وارد می‌کند.

کد خبر ۵۸۹۳۰۶۴




هشدار قضایی درباره تخریب محیط زیست در کرمان

منبع: مــهر
? هشدار قضایی درباره تخریب محیط زیست در کرمان