هشت چشمه حمام برای زائران مرقد مطهر سردار دل‌ها راه‌اندازی شد

مدیر واحد خدمات و تاسیسات شهرداری کرمان، از راه‌اندازی هشت چشمه حمام در گلزار شهدای کرمان با هزینه‌کرد بیش از ۴۰ میلیون تومان خبر داد.  علی کردی گفت: با تلاش شهرداری کرمان، دو عدد کانکس سیار چهارچشمه‌ای حمام، درمجموع هشت چشمه، برای رفاه حال همشهریان و زائران مرقد مطهر سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، در پارکینگ […]

مدیر واحد خدمات و تاسیسات شهرداری کرمان، از راه‌اندازی هشت چشمه حمام در گلزار شهدای کرمان با هزینه‌کرد بیش از ۴۰ میلیون تومان خبر داد.

 علی کردی گفت: با تلاش شهرداری کرمان، دو عدد کانکس سیار چهارچشمه‌ای حمام، درمجموع هشت چشمه، برای رفاه حال همشهریان و زائران مرقد مطهر سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، در پارکینگ شمال شرقی گلزار شهدا، راه‌اندازی و تجهیز شد.

او گفت: طبق دستور معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان مبنی بر ایجاد حمام سیار در گلزار شهدا، پس از بررسی و بازدید از محل، عملیات نصب، راه‌اندازی و تجهیز کانکس‌ها در دستور کار قرار گرفت.

مدیر واحد خدمات و تاسیسات شهرداری کرمان، ازجمله اقدامات، به جانمایی و احداث سکوی ویژه و نصب و تراز کانکس‌ها اشاره کرد و گفت: تعمیر و رفع عیب از ورق کف کانکس‌ها، برش آسفالت و حفر کانال به عمق ۴۰ سانتیمتر برای عبور لوله فاضلاب و درنهایت پوشاندن لوله‌ها و پُر کردن کانال با استفاده از شن، از دیگر اقدامات بوده است.

کردی همچنین به تجهیز و راه‌اندازی کامل چهار عدد روشویی و تجهیز و راه‌اندازی هشت چشمه حمام اشاره و بیان کرد: برای هشت چشمه حمام، به طول ۴۸ متر لوله‌کشی آب سرد و گرم انجام شده است.

او در ادامه، تجهیز روشنایی درون و بیرون کانکس‌ها با هشت متر کانال‌گذاری و ۲۶ متر کابل‌کشی و سیم‌کشی را ازجمله اقدامات دانست و گفت: نصب هشت عدد چراغ تونلی و حبابی و نصب هفت عدد لامپ بر روی چراغ‌های تونلی موجود نیز ازجمله اقدامات است.

مدیر واحد خدمات و تأسیسات شهرداری کرمان، به وصل برق از شبکه با ۲۳ متر کابل‌کشی اشاره کرد و افزود: تعمیر، ایمن‌سازی و تجهیز در‌های ورودی کانکس‌ها با نصب دستگیرۀ یک‌طرفه و قفل آویز نیز ازجمله امکانات فراهم شده برای این تعداد حمام بوده است.

کردی با بیان اینکه آب شهری به کانکس‌ها وصل شده است، ادامه داد: حفر چاه ارت و اجرای سامانه ایمنی اتصال زمین با نصب صفحه و سیم مسی و بتونیت، ازجمله دیگر اقدامات است.

او گفت: تمام لوله‌های نصب شده که در معرض دید قرار داشت، برای جلوگیری از سرقت یا شکستگی، با استفاده از بتن، پوشیده و ایمن‌سازی شده است.

به گفته مدیر واحد خدمات و تأسیسات شهرداری کرمان، کانکس‌ها متعلق به جمعیت هلال احمر بوده که توسط شهرداری کرمان نصب و تجهیز شده‌اند.

فت فتو کرمان کرمان




هشت چشمه حمام برای زائران مرقد مطهر سردار دل‌ها راه‌اندازی شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? هشت چشمه حمام برای زائران مرقد مطهر سردار دل‌ها راه‌اندازی شد