هشت محل خرید و فروش ضایعات در سیرجان پلمب شد

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی سیرجان از پلمب هشت محل خرید و فروش ضایعات در اجرای طرح ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی غیرمجاز و برخورد با خریداران اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد. به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ “مرتضی امیرسبتکی” در تشریح این […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی سیرجان از پلمب هشت محل خرید و فروش ضایعات در اجرای طرح ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی غیرمجاز و برخورد با خریداران اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ “مرتضی امیرسبتکی” در تشریح این خبر افزود: در راستای مبارزه با سرقت و ساماندهی کارگاه های ضایعاتی غیرمجاز، طرح شناسایی و برخورد با سارقان و خریداران اموال مسروقه در دستور کار پلیس شهرستان سیرجان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی موفق شدند هشت کارگاه ضایعاتی فاقد مجوز که زمینه نارضایتی شهروندان را فراهم کرده بودند را در راستای پیشگیری از خرید و فروش اموال سرقتی، شناسایی و آنها را پلمب کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه صاحبان این کارگاه ها و همچنین افراد مرتبط با سارقان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: از مردم عزیز می خواهیم ضمن خود مراقبتی بیشتر، همکاری لازم را با پلیس در اجرای ماموریت های محوله داشته باشند.




هشت محل خرید و فروش ضایعات در سیرجان پلمب شد

منبع: ایرنـا
? هشت محل خرید و فروش ضایعات در سیرجان پلمب شد