هشتمین روز عملیات امدادرسانی هلال احمر در سیل کرمان/ امدادرسانی به ۷ هزار حادثه دیده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به قریب ۷ هزار متاثر از سیل تا هشتمین روز از عملیات امدادونجات خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به ادامه عملیات امدادرسانی در هشتمین روز اظهار کرد: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر تاکنون قریب […]


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی به قریب ۷ هزار متاثر از سیل تا هشتمین روز از عملیات امدادونجات خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به ادامه عملیات امدادرسانی در هشتمین روز اظهار کرد: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر تاکنون قریب به ۷ هزار متاثر از سیل و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به اسکان اضطراری ۵۸۵ نفر حادثه دیده توسط جمعیت هلال احمر افزود: ۱۵۸ روستا و شهر درگیر پدیده مانسون توسط نیروهای هلال احمر ارزیابی و امدادرسانی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان خاطرنشان کرد: ۴۴۶ باب منزل مسکونی توسط نیروهای هلال احمر تخلیه آب انجام شده است.

وی با اشاره توزیع اقلام امدادی و زیستی تصریح کرد: یک هزار و ۳۷۵ بسته غذایی(۷۲ساعته)، یک هزار و ۵۲۶ کیلوگرم نایلون، یک هزار و ۷۴۸ تخته پتو، ۴۷۲تخته موکت، یک هزار و ۱۵۸ بطری آب معدنی، ۹۷ دستگاه چادر امدادی و سایر اقلام مورد نیاز در بین حادثه دیدگان از سیل توزیع شده است.

فلاح با اشاره به فعالیت ۱۱۲ تیم عملیاتی در مناطق متاثر از پدیده مانسون گفت: عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق





هشتمین روز عملیات امدادرسانی هلال احمر در سیل کرمان/ امدادرسانی به ۷ هزار حادثه دیده

منبع: فــارس
? هشتمین روز عملیات امدادرسانی هلال احمر در سیل کرمان/ امدادرسانی به ۷ هزار حادثه دیده