هزینه هنگفت سپاهان برای انتقال شکاری به گل‌گهر

براساس فرم بودجه باشگاه گل‌گهر، این باشگاه با استفاده از درآمد حاصل از انتقال شکاری به سپاهان توانسته سقف بودجه‌اش را افزایش دهد. به گزارش نذیر کرمان، فرم بودجه باشگاه گل‌گهر امروز (یکشنبه) توسط سازمان لیگ فوتبال منتشر شد که براساس آن، بودجه ۲۸۲ میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان بابت هزینه‌های دستمزد و آپشن در […]

براساس فرم بودجه باشگاه گل‌گهر، این باشگاه با استفاده از درآمد حاصل از انتقال شکاری به سپاهان توانسته سقف بودجه‌اش را افزایش دهد.

به گزارش نذیر کرمان، فرم بودجه باشگاه گل‌گهر امروز (یکشنبه) توسط سازمان لیگ فوتبال منتشر شد که براساس آن، بودجه ۲۸۲ میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان بابت هزینه‌های دستمزد و آپشن در نظر گرفت.

نکته‌ای که درباره بودجه باشگاه گل‌گهر وجود دارد این است که آن‌ها باتوجه به اخذ مجوز حرفه‌ای تا سقف ۲۷۵ میلیارد تومان را می‌توانستند به عنوان بودجه تعیین کنند اما چطور توانستند بیشتر از این مبلغ را به عنوان بودجه‌شان در نظر بگیرند؟

براساس اعلام گل‌گهر به سازمان لیگ، از بندی در دستورالعمل سقف بودجه استفاده کرده که مطابق آن، نیمی از رقم انتقال رضا شکاری به سپاهان را (۷ میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان) به سقف بودجه‌اش اضافه کرده است.

بر این اساس، باشگاه گل‌گهر از انتقال شکاری به سپاهان رقم ۱۴ میلیون و ۹۲۲ میلیون تومان بابت مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن کسب درآمد کرده است.

پیش از این شایعاتی مبنی بر هزینه هنگفت سپاهان برای این انتقال وجود داشت اما تایید نشده بود. با این حال، این نامه باشگاه گل‌گهر نشان می‌دهد که سپاهان برای انتقال رضا شکاری حدودا هزینه‌ای معادل مبلغ قرارداد پایه بیرانوند با پرسپولیس کرده است.

انتهای پیام




هزینه هنگفت سپاهان برای انتقال شکاری به گل‌گهر

منبع: ایـسنا
? هزینه هنگفت سپاهان برای انتقال شکاری به گل‌گهر