هزار میلیارد تومان؛ بودجه پیشنهادی شهرداری رفسنجان برای ۱۴۰۱

فت فتو/کرمان رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رفسنجان با بیان اینکه بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری رفسنجان در سال ۱۴۰۱ در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه قرار دارد، گفت: بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شهرداری رفسنجان هزار میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته دوبرابر شده است. به گزارش فت فتو، حسین […]

فت فتو/کرمان رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رفسنجان با بیان اینکه بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری رفسنجان در سال ۱۴۰۱ در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه قرار دارد، گفت: بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شهرداری رفسنجان هزار میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته دوبرابر شده است.

به گزارش فت فتو، حسین کهنوجی در جلسه عصر امروز ۱۸ بهمن ماه شورای شهررفسنجان، اظهار کرد: بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری رفسنجان این روزها در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه قرار گرفته تا پس از بررسی دقیق به صحن شورا ارجاع داده شود. 

وی با بیان اینکه توزیع عادلانه اعتبار، خدمات و امکانات در بودجه ۱۴۰۱ رعایت شده است، تصریح کرد: بودجه شهرداری به منظور رعایت عدالت در توزیع اعتبارات به ویژه در مناطق کم‌برخوردار، بودجه سال آینده شهرداری  به صورت محله‌محور به طور دقیق بررسی و تنظیم خواهد شد که نیازهای محلات مختلف شهر را در بر بگیرد. 

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای شهر رفسنجان خاطرنشان کرد: شهرداری رفسنجان در بودجه سال آینده منابع و مصارف خود را پیش‌بینی کرده است و بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ هزار میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته دوبرابر شده است 

وی در سخنان خود گفت: تمامی ردیف‌های درآمد در بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شهرداری رفسنجان توسط اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رفسنجان طی چندین جلسه به‌صورت دقیق بررسی می شود.

انتهای پیام




هزار میلیارد تومان؛ بودجه پیشنهادی شهرداری رفسنجان برای ۱۴۰۱

منبع: ایـسنا
? هزار میلیارد تومان؛ بودجه پیشنهادی شهرداری رفسنجان برای ۱۴۰۱