هزار بسته معیشتی به رودبارجنوب و منوجان ارسال شد

کرمان – فت فتو – مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به اینکه نیازهای ۲ شهرستان سیل‌زده منوجان و رودبارجنوب در سیل اخیر احصا و به قرارگاه فوریت‌های امدادی بنیاد احسان این ستاد اعلام شد گفت: هزار بسته معیشتی طی چند روز اخیر به ۲ استان رودبارجنوب و منوجان ارسال […]

کرمانفت فتو – مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به اینکه نیازهای ۲ شهرستان سیل‌زده منوجان و رودبارجنوب در سیل اخیر احصا و به قرارگاه فوریت‌های امدادی بنیاد احسان این ستاد اعلام شد گفت: هزار بسته معیشتی طی چند روز اخیر به ۲ استان رودبارجنوب و منوجان ارسال شده است.

محمدعلی روح اللهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: ۲۵ چادر، ۳۰۰ تخته پتو، چندین رول پلاستیک، آب معدنی، کنسرو و بسته های معیشتی به شهرستان های رودبار جنوب و منوجان ارسال شد.

وی به سفر معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به منطقه منوجان و رودبار جنوب اشاره کرد و اظهار داشت: ابزار و وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل مسکونی دچار آبگرفتگی ناشی از سیل نیز به این مناطق ارسال شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کرمان بیان کرد: همچنین این ستاد با ارسال دستگاه های صنعتی شست و شو به منطقه منوجان و رودبارجنوب در راستای شست و شو و ساماندهی وسایل زندگی افرادی که منازل و وسایل زندگیشان دچار آبگرفتگی و گل و لای شده است، خبر داد.

وی ادامه داد: هر زمان هموطنان با مشکلی برخورد می کنند آحاد مختلف جامعه به کمک می آیند در این راستا وظایف ستاد اجرایی فرمان امام و نهادهایی که به دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی وصل هستند، مضاعف می شود.

روح الهی همچنین گفت: پنج هزار بسته معیشتی در هفته مقاومت و سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بین نیازمندان استان کرمان توزیع شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۵ موکب با همکاری موکب داران استان کرمان و همکاری با کمیته مردمی سالگرد شهادت سپهبدشهید سلیمانی اظهار داشت: ۱۷۴ هزار پرس غذا تا پایان هفته جاری در کرمان طبخ می شود و در اختیار زائران مرقد سردار دلها قرار می گیرد.

وی از استقرار کاروان سلامت مجموعه بنیاد احسان در گلزار شهدای کرمان طی هفته مقاومت خبر داد و گفت: پنج هزار بسته معیشتی و ۲۰ سری جهیزیه نیز با کمک و همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی بین نیازمندان استان کرمان توزیع شده است.




هزار بسته معیشتی به رودبارجنوب و منوجان ارسال شد

منبع: ایرنـا
? هزار بسته معیشتی به رودبارجنوب و منوجان ارسال شد