هر روز ۲ کلاس درس و هر هفته ۲ مدرسه در سال های اخیر در استان کرمان احداث شده است

فت فتو/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در سال های اخیر در هر روز ۲ کلاس درس و در هر هفته ۲ مدرسه در استان کرمان احداث شده است. «احمد اسکندری نسب» امروز ۱۸ مهرماه. در آیین بهره برداری از مدرسه ۹ کلاسه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب “پویش کرمان دانا” […]

فت فتو/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در سال های اخیر در هر روز ۲ کلاس درس و در هر هفته ۲ مدرسه در استان کرمان احداث شده است.

«احمد اسکندری نسب» امروز ۱۸ مهرماه. در آیین بهره برداری از مدرسه ۹ کلاسه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب “پویش کرمان دانا” در بخش کشکوییه شهرستان رفسنجان با بیان این که ۳۱۰ پروژه نیمه تمام باقی مانده در آموزش و پرورش استان کرمان در سال های اخیر تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است، گفت: با همکاری فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان ۷۲۰ کلاس درس در قالب ۱۲۰ مدرسه و در قالب “پویش کرمان دانا” در استان احداث خواهد شد که امروز شاهد بهره برداری از این مدرسه ۹ کلاسه هستیم.

وی افزود: همه کشورهای پیشرفته دنیا به آموزش و پرورش توجه ویژه ای دارند و تعلیم و تربیت را اولویت همه فعالیت های خود قرار داده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه بر اساس سند تحول بنیادین، مدرسه، کانون فرهنگی و تربیتی محله است، اظهار کرد: مدرسه کانون توسعه و پیشرفت اجتماع و مکان پویایی و بالندگی است.

اسکندری نسب با اشاره به رشد فضای آموزشی استان گفت: امیدواریم با بهره برداری از مدارس جدید، شاهد رفع چالش ها و کمبودهای فضای آموزشی استان باشیم.

بر پایه این گزارش مدرسه ۹ کلاسه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب “پویش کرمان دانا” در بخش کشکوییه شهرستان رفسنجان با حضور استاندار و رییس شورای آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان به بهره برداری رسید.

این مدرسه در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع، با زیربنای ۱۴۰۰ متر و اعتبار  ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی، کمک خیران و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام




هر روز ۲ کلاس درس و هر هفته ۲ مدرسه در سال های اخیر در استان کرمان احداث شده است

منبع:ایـسنا
? هر روز ۲ کلاس درس و هر هفته ۲ مدرسه در سال های اخیر در استان کرمان احداث شده است