هرکسی که دل در گرو این نظام وانقلاب ولایت دارد بسیجی است

سرهنگ پاسدار حسین امیری گفت:اهداف پلید دشمنان با توکل برخدا وائمه (علیهم السلام )به برکت ،ولایت فقیه واتحاد مردم برکت وحضور مقتدرانه بسیجی نقش برآب شده است به گزارش فت فتواز کرمان :سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه زرند در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه  شهرستان زرندبا گرامی داشت هفته بسیج گفت :اصحاب رسانه باید […]

سرهنگ پاسدار حسین امیری گفت:اهداف پلید دشمنان با توکل برخدا وائمه (علیهم السلام )به برکت ،ولایت فقیه واتحاد مردم برکت وحضور مقتدرانه بسیجی نقش برآب شده است

به گزارش فت فتواز کرمان :سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه زرند در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه  شهرستان زرندبا گرامی داشت هفته بسیج گفت :اصحاب رسانه باید مثل زمان جنگ تحمیلی  هوشیار آماده و قوی باشد ،دشمن را دور بزند , بدون اینکه دشمن متوجه شود.قدرت رسانه باید اثر گذار باشد , در حالیکه دشمن واقعیت ها را وارونه به فضای مجازی ارسال میکند وشما  اصحاب رسانه بایستی  واقعیت های جمهوری اسلامی را بیان و آنها  را در اختیار مردم قرار دهند.دشمن در حال حاضر هدفش این است که مردم را با قوم هایی که در ایران اسلامی زندگی میکنند در مقابل هم قراربدهند. هدف دشمن این است که از ایران قوی و مستقل جلوگیری نماید و ایران همیشه دستش پیش بیگانه دراز باشد. وشما اصحاب رسانه رسانه باید ضمن آشنا بودن با آرمان های انقلاب  , همیشه در یک دستش دوربین  و در دست دیگرش قلمی بُرنا باشد و از دو سلاح برنده ای که در اختیار دارد, بر علیه دشمن , که تمام قد در مقابل ما ایستاده , استفاده نماید.

وی افزود :رسانه ابزار قدرتمندی است که باید خودش را همسو کند با اهداف انقلاب اسلامی و با تسلط بر آرمان های نظام مقدس در نشر آن بکوشد ودر برابر دشمن یک پارچه به دفاع یکپارچه بپردازیم. واقعیت جمهوری اسلامی را  آن چه که اصل نظام مقدس بر آن استوار است به مردم تبیین شود وگفتمان انقلاب را منتشر کنیم

وی زیرک ترین فرد در بحث رسانه را امام خامنه ای مد ظله العالی را عنوان نمود وافزود :،دیدیم چگونه به جوانان اروپا نامه نوشت و از ابزار دست وانگشتری بهره بردند و یک تحول در بین جوانان اروپا به وجود اوردند ومی طلبد ، نخبگان رسانه بیاینددشمن را دور بزنند و شیوه بیان مطلب را بدانند مثل شهید سلیمانی که تمام آرمان های بسیج را از قبیل آزاد خواهی و عدالت طلبی ،…را گفتمان داد،تمام ادیان وملیت ها را اعم از زرتشت ،مسیحی ،شیعه ،کرد ،بلوچ عرب ،افغان وپاکستانی را با آرمان های عدالت طلبی و آزادی خواهی همسو کرد.

 وی  بیان داشت :رسانه ابزار قدرتمندی است که ابتدا خودش باید بااهداف وآرمان های انقلاب آشنا باشد و با احاطه بر آن بتواند در نشر آن بکوشد و با تسلط و اندیشه ی خود دشمن را دور بزند .

فرمانده سپاه زرند یادآور شد:در طول چهل و چهارسال انقلاب هرجا بسیج و بسیجی در صحنه بوده توطئه دشمن خنثی شده و پیشرفت انقلاب رو به جلو بوده است شاهد این ادعا هشت سال حماسه آفرینی و ایثارگری بسیجیان در دوران دفاع مقدس بوده است ویاد میکنم از امام عزیز که گفتمان بسیج و بحث ولایت فقیه رامطرح و مجموعه ای را بیان نمودند که ۴۴سال از نظام و انقلاب نگهداری و حفاظت میکندو همه ی ما مدیون امام (ره) و بسیج هستیم.

وی کارکرد بسیج را برگفته از فرامین امامین انقلاب برشمرد وافزود :بسیج وبسیجی ولایت مدارودر مسیر ولایت حرکت می کند وهر جا پیشرفت داشتیم به خاطر اطاعت پذیری که بسیجی وبسیجیان دارند .ودر طول چند دهه انقلاب ،تمامی اهداف پلید دشمنان با توکل برخدا وائمه (علیهم السلام )  به برکت ولایت ،اتحادمردم  وحضور مقتدرانه بسیجی تا کنون نقش برآب است واز همه مهمتر تمام مردم ایران اسلامی بسیجی هستند وهرکسی که دل در گرو این نظام وانقلاب ولایت دارد بسیجی است

فرمانده سپاه زرند یادآور شد :شهدا راه را برای ما هموار و مشخص نموده اند و با اهدای خودن پاک خود درخت اسلام را آبیاری نموده و خواهند نمود , لذا ما باید در راه شهدا و,ولایت قرار بگیریم و دیگران را که از راه و اهداف ، شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی و , ولایت دور شده اند دستشان را مهربانانه بگیریم و همراه و همگام خودنماییم.

امیری ادامه داد: بسیجیان الحمدالله همیشه پای کار هستند , و همانند زمان جنگ تحمیلی که حضور پررنگی داشت در حال حاضر نیز , بسیج در بحث امنیت علیه دشمنان علیه نظام مقدس برنامه ریزی و طرح ریزی نموده اند ، در کنار ملت و مردم است.

وی ادامه داد :  بسیج این مهم را در تمامی عرصه ها مثل درمان ( زمان کرونا ) ۲۲۰ روز کاری , همراه و همگام پزشکان و کادر درمان بودند.بسیج  در بحث جشنواره و گروه های سرود در سطح شهرستان و  گروه سرود مقاومت ,به ایفای نقش می پردازند و در بحث کمک های جهادی در مواقع سیل , زلزله و دیگر حوادث در کنار مردم بوده اند.

وی در ادامه با توجه به حوداث اخیر درکشورونقش رسانه در کشور پرداخت وافزود ،اصحاب رسانه باید مثل زمان جنگ تحمیلی  هوشیار آماده و قوی باشد ،دشمن را دور بزند , بدون اینکه دشمن متوجه شود.قدرت رسانه باید اثر گذار باشد , در حالیکه دشمن واقعیت ها را وارونه به فضای مجازی ارسال میکند وشما  اصحاب رسانه بایستی  واقعیت های جمهوری اسلامی را بیان و آنها  را در اختیار مردم قرار دهند.دشمن در حال حاضر هدفش این است که مردم را با قوم هایی که در ایران اسلامی زندگی میکنند در مقابل هم قراربدهند. هدف دشمن این است که از ایران قوی و مستقل جلوگیری نماید و ایران همیشه دستش پیش بیگانه دراز باشد. وشما اصحاب رسانه رسانه باید ضمن آشنا بودن با آرمان های انقلاب  , همیشه در یک دستش دوربین  و در دست دیگرش قلمی بُرنا باشد و از دو سلاح برنده ای که در اختیار دارد, بر علیه دشمن , که تمام قد در مقابل ما ایستاده , استفاده نماید.




هرکسی که دل در گرو این نظام وانقلاب ولایت دارد بسیجی است

منبع: خــبرگزاری بســیج
? هرکسی که دل در گرو این نظام وانقلاب ولایت دارد بسیجی است