هرچه حوزه فرهنگ و هنر فربه شود، جامعه از سلامت روانی بیشتری برخوردار می‌شود

فت فتو/کرمان مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: یکی از مسیرهای رشد و بالندگی جامعه حوزه فرهنگ و هنر است که به هر اندازه فربه شود جامعه از سلامت روانی برخوردار می شود. حجت الاسلام مصطفی گرجی، صبح امروز ۱۹ مهرماه در نشست خبری اظهار کرد: مسجد […]

فت فتو/کرمان مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: یکی از مسیرهای رشد و بالندگی جامعه حوزه فرهنگ و هنر است که به هر اندازه فربه شود جامعه از سلامت روانی برخوردار می شود.

حجت الاسلام مصطفی گرجی، صبح امروز ۱۹ مهرماه در نشست خبری اظهار کرد: مسجد از سازه های مقدس جامعه اسلامی است و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری کانون های مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج، باید دقت داشت که روی خوش و زبان مشترک با مخاطب کانون های مساجد هم مهم است.

وی با اشاره به سالروز بیانات مقام معظم رهبری درباره کانون های فرهنگی هنری مساجد افزود: یکی از مسیرهای رشد و بالندگی جامعه حوزه فرهنگ و هنر است که به هر اندازه فربه شود جامعه از سلامت روانی برخوردار می شود.

گرجی در ادامه با اشاره به عملکرد ستاد کانون های مساجد استان کرمان در نیمه نخست امسال بیان کرد: مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» سال ۱۴۰۰ هفته گذشته در استان فارس برگزار شد که شش نفر از برگزیدگان استان کرمان در این مسابقات حضور داشتند و از این تعداد یک نفر موفق به کسب رتبه سوم کشوری در رشته قرائت تحقیق شد.

مدیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان گفت: توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت یک و نیم کیلویی به مناسبت ماه مبارک رمضان، برگزاری نود و چهارمین نشست “شنبه های با کتاب در مساجد”، استمرار مناسبتی طرح ملی سه شنبه های تکریم، تجلیل از کانون های برتر سال گذشته و … از دیگر اقدامات ستاد در شش ماه گذشته بود.

وی افزود: ۱۷ کانون فرهنگی هنری مسجد در سال جاری درخواست تاسیس داشتند که مجوز فعالیت دو کانون از جمله کانون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای قنات ملک شهرستان رابر صادر شده است.

گرجی اجرای طرح های فرهنگی طریق الجنه(برگزاری دوره های سبک زندگی قرآنی) کانون عاشقان ظهور شهرستان فهرج؛ بهترین برداشت (بهترین برداشت از کتاب آن ۲۳ نفر) کانون دانشگاه پیام نور کوهبنان؛ چترهای نجات (برگزاری دوره های پیشگیری از آسیب های اجتماعی) کانون المهدی شهرستان نرماشیر و برگزاری طرح زندگی به سبک آرامش با همکاری حوزه علمیه فاطمیه کرمان را از دیگر اقدامات ستاد کانون های مساجد استان کرمان عنوان کرد.

وی همچنین با تبریک هفته وحدت بر اهمیت اتحاد و همدلی مسلمین در برابر دشمنان تاکید کرد.

انتهای پیام




هرچه حوزه فرهنگ و هنر فربه شود، جامعه از سلامت روانی بیشتری برخوردار می‌شود

منبع: ایـسنا
? هرچه حوزه فرهنگ و هنر فربه شود، جامعه از سلامت روانی بیشتری برخوردار می‌شود