هراس دشمن از نفوذ مکتب شهید سلیمانی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز دشمن از نفوذ مکتب شهید سلیمانی می‌ترسد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ صبح امروز نشست خبری چهارمین سالگرد سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با حضور سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بیت‌الزهرا برگزار شد.   سردار نظری در این نشست ضمن بیان […]

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز دشمن از نفوذ مکتب شهید سلیمانی می‌ترسد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ صبح امروز نشست خبری چهارمین سالگرد سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با حضور سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بیت‌الزهرا برگزار شد.

 
سردار نظری در این نشست ضمن بیان فراق سه‌ساله از شهید سلیمانی گفت: این شهید بزرگوار در طول دفاع مقدس، تامین امنیت جنوب‌شرق و در دوران اخیر، بسیار خوش درخشید و یکی از دلایلی که امروز راه و روش حاج‌قاسم مکتب نامیده شد، ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری او بود و این باعث اثربخشی کارهای وی در همه صحنه‌ها شد.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: حاج‌قاسم خصوصیات زیادی داشت، مکتب شهید سلیمانی که مکتب امامین و شهادت است دارای خصوصیاتی مهم است؛ اما مهم‌ترین‌ آن‌ها از زبان رهبر مقام معظم انقلاب، صدق و وفای به‌عهد او بوده است.
 
وی ابراز کرد: حاج‌قاسم در عهدی که با خدا بسته بود، پایبند بود؛ او به دنبال دیده شدن نبود و این مهم نشان از اخلاص حاج‌قاسم داشت؛ کما اینکه مقام معظم رهبری نیز  به این ویژگی شهید سلیمانی اشاره کرده است و شاید به همین دلیل بود که راه حاج‌قاسم، به‌عنوان مکتب و درس از سوی مقام معظم رهبری معرفی شد.
 
سردار نظری بیان کرد: وقتی به عمل، رفتار، میدان و وصیت‌نامه حاج قاسم نگاه می‌کنیم، شاهدیم که تمام جوانب، بایدها و نبایدها را در نظر گرفته است و این بی‌دلیل نیست که مقام معظم رهبری زندگی و روش او را مکتب عنوان کرده است و این وظیفه ما است که این مکتب را به دنیا صادر کنیم.
 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: جریان حماس نیز با الهام از مکتب حاج‌قاسم در هفت اکتبر با حمله به رژیم صهیونیستی، هیمنه پوشالی آنان را شکست و اکنون آن‌ها دست به آدم‌کشی از راه دور پرداخته‌اند؛ این پیروزی برای آنان نیست بلکه خون‌های پاک زنان و فرزندان این سرزمین کمک خواهد کرد تا این غده سرطانی از صحنه زمین محو شود.
 
وی با بیان اینکه بعد از شهادت حاج‌قاسم، مکتب و خصوصیات او همچنان ادامه دارد؛ تنها تشییع پیکر این شهید نشان از بیدار بودن انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: امروز دشمن از نفوذ مکتب شهید سلیمانی می‌ترسد و امروز آنان به این موضوع پی برده‌اند که شهادت این بزرگوار حاصل و نتیجه‌ای برای آنان نداشت.
 
سردار نظری عنوان کرد: سالگرد شهید سلیمانی به‌عنوان نماد و رویداد در کل کشور ساری و جاری شده و شبکه بزرگی از نیروهای مردمی آن را اداره می‌کنند.
 
فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: دشمن جنگ روایت‌های خود را آغاز کرده است اما ماهم عقب ننشسته‌ایم و از تبلیغات ویترینی خودداری کرده‌ایم. 
 
سردار محمدعلی نظری ادامه داد: با توجه به همراه بودن شهادت شهید سلیمانی به ولادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها به دنبال برنامه‌های عمقی هستیم که نقش جوانان و نوجوانان بسیار پررنگ است.
 
وی افزود: در آستانه چهارمین سالگرد شهید سلیمانی هستیم و ما نیز به دنبال اجرای برنامه‌های تأثیرگذار با محوریت نسل جدید هستیم.
 
فرمانده سپاه ثارالله با بیان اینکه مردم از دیروز پیاده‌روی و ایجاد مواکب ز شده است، گفت: بیش از ۳۰۰ موکب‌دار از کل کشور ثبت‌نام داشتیم، که دیگر گنجایش پذیرش نبود و ما مجبور به بستن نرم‌افزار برای ثبت‌نام جدید شدیم. 
 
سردار نظری اذعان کرد: آمارها حاکی از این است که امسال ۳۰ درصد افزایش جمعیت خواهیم داشت و این نشان از ارتباط دلی مردم با شهید سلیمانی دارد. 
 
وی ادامه داد: می‌توان، ادعا کرد که اگر دستگاه‌های اجرایی حتی برای پشتیبانی هم به میدان نیایند، سالگردهای شهید سلیمانی در گلزار شهدا با وجود مردم برگزار خواهد شد. 
 
سردار نظری با اشاره به مردمی بودن مراسمات سالگرد گفت: تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها برای اجرای برنامه‌های سالگرد، توجه به منویات رهبری و… را از ویژگی‌های برگزاری سالگرد سردار دل‌هاست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: مهم‌ترین کمیته ما، کمیته مردمی است که دارای ۱۲ کارگروه اجرایی است و همه سازمان‌های مردمی در این ستاد کمک می‌کنند.

 

این خبر در حال تکمیل است….
 
انتهای خبر/ 
 
 




هراس دشمن از نفوذ مکتب شهید سلیمانی

منبع:آرمـان
? هراس دشمن از نفوذ مکتب شهید سلیمانی