هراس دشمنان از صدور و جهش انقلاب اسلامی/جهادتبیین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی است

امام جمعه رودبارجنوب گفت: جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان علیه انقلاب اسلامی ايران است. به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، حجت‌الاسلام والمسلمین افشارمنش درجمع سرمربیان صالحین بسیج شهرستان رودبارجنوب با بیان اینکه طرح صالحین یک برکت و نعمت برای نظام اسلامی به حساب می‌آيد افزود: در راستای اجرای این طرح، روحانیت و […]

امام جمعه رودبارجنوب گفت: جهاد تبیین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان علیه انقلاب اسلامی ايران است.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، حجت‌الاسلام والمسلمین افشارمنش درجمع سرمربیان صالحین بسیج شهرستان رودبارجنوب با بیان اینکه طرح صالحین یک برکت و نعمت برای نظام اسلامی به حساب می‌آيد افزود: در راستای اجرای این طرح، روحانیت و به ویژه سرمربیان و مربیان باید در کنار نوجوانان و جوانان حضور پیدا کنند و ضمن برقراری ارتباط با آنها، شبهات دشمنان را پاسخ دهند.

 
وی با اشاره به حوادث اخیر گفت: دشمن روی جوانان و نوجوانان ما برنامه ریزی کرده است،ما باید با کار فرهنگی درست بذر هدایت را در نهاد جوانان و نوجوانانمان بکاریم تا ایمان در جان و دل آن‌ها رسوخ پیدا می‌کند.
 
امام جمعه رودبارجنوب با اشاره به اینکه خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران در دنیا نفوذ و گسترش پیدا کرده است و همین باعث شده دشمنان ما در صدد باشند که به آن ضربه بزنند اذعان کرد: دشمنان از صدور و جهش انقلاب اسلامی هراس دارند.
 
حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش با بیان اینکه جنگ هنوز تمام نشده و دشمن امروز جنگ ترکیبی را بر کشورمان تحمیل کرده است، گفت: در جهت جهاد تبیین که رهبر انقلاب بر آن تأکید دارند،باید روشنگری و کار عمیق بر تقویت اعتقادات صورت گیرد.
 
وی تصریح کرد: جهاد تبیین یعنی هر کس هر تریبونی دارد نباید بگذارد چهل سال تلاش برای این نظام به فراموشی برسد و این نسل را از آسیب پذیری نجات دهد و نباید درتشریح این حکم قطعی مقام‌معظم رهبری به عنوان یک فریضه کوچکترین کوتاهی پذیرفتنی نیست.
 
انتهای پیام/پ




هراس دشمنان از صدور و جهش انقلاب اسلامی/جهادتبیین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی است

منبع:آرمـان
? هراس دشمنان از صدور و جهش انقلاب اسلامی/جهادتبیین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی است