هدف رسانه‌های دشمن کمرنگ کردن افتخارات انقلاب ایران است

رمضان شریف گفت: رسانه‌های دشمن همیشه می‌خواهند داشته‌های ما را تخفیف دهند و افتخارات انقلاب و کشورمان را کمرنگ کنند، به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ یازدهمین یادواره شهدای دهستان بیاض شهرستان انار از توابع استان کرمان با حضور سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقشار […]

رمضان شریف گفت: رسانه‌های دشمن همیشه می‌خواهند داشته‌های ما را تخفیف دهند و افتخارات انقلاب و کشورمان را کمرنگ کنند،

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ یازدهمین یادواره شهدای دهستان بیاض شهرستان انار از توابع استان کرمان با حضور سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معزز شهدا و رزمندگان و جانبازان، در جوار شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس، در این دهستان برگزار شد. 

 مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: کسانی که راه شهدا را ترویج می‌کنند اجرشان از شهدا کمتر نیست.

وی در ادامه افزود: امروزه همه‌ دنیا به این موضوع اذعان دارد کاری که مردم ایران در دفاع مقدس کردند در جوامع بشری الهام‌بخش است. 

سردار شریف خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) راه جهاد را به ما نشان دادند و در استمرار آن تشویق کردند و راه عزت و رشادت را پیش‌روی ما گذاشتند.

وی در ادامه افزود: مردمان عراق حاضر نیستند به مقطع تاریخی کشورشان فکر کنند، اما در کشور ما بعد از سال‌ها که پیکر مقدس شهدا به کشور می‌آید، احساس شوق و خوشبختی دارند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فلسطینی‌ها امروز راه مقاومت را انتخاب کرده‌اند، بیان کرد:  ۷۵ سال بیت‌المقدس را اشغال کرده‌اند و مردم را زندان و تحقیر و به اعتقاداتشان توهین کردند ولی تدوام مواضع امام خمینی توسط رهبر معظّم انقلاب جریان فلسطین را مشخص می‌کند و جریان مقاومت، مردمان حماس مصمّم هستند سرنوشت مردم و کشورشان را در مبارزه با صهیونیست‌ها به دست بگیرند.

شریف اظهار کرد: رسانه‌های دشمن همیشه می‌خواهند داشته‌های ما را تخفیف دهند و افتخارات انقلاب و کشورمان را کمرنگ کنند، دشمن می‌خواهد در فضای مجازی بهانه‌ای پیدا کند و کشور را زیر سؤال ببرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادواره شهدا با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: این دوره، فصلی است که می‌تواند دشمنان را ناامید سازد؛ اصل مشارکت در انتخابات را یک فریضه بدانید و هر شخصی می‌خواهد اسمش از صندوق به عنوان منتخب بیرون بیاید.

انتخابات فریضه‌ای است که می‌تواند ادامه راه شهدا باشد و سرنوشت کشور ما را تعیین کند؛ همه را  به حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کنید.

منبع: پایگاه خبری انار ما

انتهای خبر/

 




هدف رسانه‌های دشمن کمرنگ کردن افتخارات انقلاب ایران است

منبع:آرمـان
? هدف رسانه‌های دشمن کمرنگ کردن افتخارات انقلاب ایران است