کل اخبار 111814 اخبار امروز : 6
  • تاریخ : جمعه - ۲۱ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 - May - 2024
  • ساعت :

    هدف اصلی سازمان دانش آموزی آموزش مهارت‌های زندگی است

    کرمان (نذیر کرمان) – رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان از برگزاری کارگاه مهارت‌آموزی برای بیش از ۵۰۰ نفر از فرهنگیان استان کرمان خبر داد. محمود رجبی پور به نذیر کرمان گفت: «برگزاری کارگاه مهارت آموزی ویژه دبیران سراسر استان کرمان برای اولین بار فردا سه شنبه برگزار خواهد شد.» وی افزود: «در گام اول بیش […]

    کرمان (نذیر کرمان) – رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان از برگزاری کارگاه مهارت‌آموزی برای بیش از ۵۰۰ نفر از فرهنگیان استان کرمان خبر داد.

    محمود رجبی پور به نذیر کرمان گفت: «برگزاری کارگاه مهارت آموزی ویژه دبیران سراسر استان کرمان برای اولین بار فردا سه شنبه برگزار خواهد شد.»

    وی افزود: «در گام اول بیش از ۲۵۰ نفر از فرهنگیان شهرستانها و مناطق استان کرمان در این دوره شرکت خواهند کرد و پس از کسب معلومات لازم و طی کردن مراحل مورد نظر و در صورت قبولی در آزمون به عنوان مدرس استانی یا منطقه ای انتخاب و در دوره های تخصصی تربیت مدرس شرکت خواهند کرد.

    رجبی پور گفت: «با توجه به استقبال گسترده ی مربیان محترم در گام بعدی نیز بیش از ۲۵۰ نفر در این کار گاه شرکت خواهند کرد.»

    رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: «یکی از مهمترین اهداف سازمان دانش آموزی آموزش مهارت های اجتماعی برای ورود دانش آموزان به جامعه است تا در مقابله با مشکلات با اعتماد به نفس و خود ساخته احساس شکست نکنند و این مهم با آموزش مربیان زبده امکان پذیر اسث .»

    وی در ادامه افزود: «ما بایستی همفکری ، همدلی و همکاری را در دانش آموزان تقویت کنیم و با شرکت دادن آنها در کارهای تیمی و گروهی جامعه پذیری آنها را تقویت کنیم.»

    رجبی پور گفت: «امروز دانش آموزان در معرض آسیبهای زیادی قراردارند و دشمن زیر بنای جامعه یعنی دانش آموزان و نوجوانان را نشانه رفته است و این وظیفه ی ما را سنگین تر می کند و لازم است با جدیت تمام و احساس مسئولیت بیش از پیش ، دانش آموزا ن را برای گذر از این بحران مهیا کنیم .»

    وی افزود: «انجام کار مفید و جهادی بدون هیچ چشم داشتی از خصوصیات مربیان سازمان دانش آموزی است و مربیان دارای این ویژگی می توانند به خوبی فضیلتهای تشکیلاتی نظیر، دیانت و معنویت،عدل و انصاف ،راستی و وفای به عهد، حیا و پاکدامنی و عفت،عزت نفس، نوع دوستی و ایثار، شجاعت و حقیقت جویی، تدبیر و تفکر، میهن دوستی ، نظم و قانون مندی، دوستی با طبیعت، پرسشگری و نقد پذیری،تاب آوری و سازگاری،مسئولیت پذیری و مشارکت جویی را در سازمان دانش آموزی به دانش آموزان بیاموزند.»




    هدف اصلی سازمان دانش آموزی آموزش مهارت‌های زندگی است

    منبع: پــانا
    ? هدف اصلی سازمان دانش آموزی آموزش مهارت‌های زندگی است

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    google-site-verification=LpVT_XOmM0mXIQSH9gdbeL6NcB6rRetHYPJ3RBKu11A