هدر رفت ۷ هزار ۵۰۰ متر مکعب آب شرب در زرند

مدیر آب و فاضلاب شهری شهرستان زرند گفت: در پی شکستگی خط انتقال آب شرب زرند شهروندان را با مشکل مواجه کرده است  جمالی زاده مدیر آب و فاضلاب شهری شهرستان زرند گفت: شکستگی خط اصلی انتقال آب به قطر ۶۰۰ میلی متر در محدوده کشتارگاه علت اصلی قطعی و کمبود آب در شهرزرند است. […]

مدیر آب و فاضلاب شهری شهرستان زرند گفت: در پی شکستگی خط انتقال آب شرب زرند شهروندان را با مشکل مواجه کرده است

 جمالی زاده مدیر آب و فاضلاب شهری شهرستان زرند گفت: شکستگی خط اصلی انتقال آب به قطر ۶۰۰ میلی متر در محدوده کشتارگاه علت اصلی قطعی و کمبود آب در شهرزرند است.

او گفت: خط اصلی شبکه آب شهرستان زرند که از چترود تامین می‌شود از حدود ساعت ۹ ونیم دیروز صبح دچار شکستگی و آب شبکه قطع شد.

جمالی زاده می‌گوید: با وقوع این حادثه نیرو‌های تلاشگر آب و فاضلاب از همان دقایق اولیه به محل اعزام شدند، اما به دلیل بعد مسافت خط انتقال تا شهر زرند با مشکل رو به رو شدند و تا اوایل بامداد امروز در حال انجام عملیات تعمیر برروی این لوله بودیم .

او گفت: فاصله چاه‌های چترود تا مخزن آب داخل شهر حدود۴۰کیلومتر و قطر لوله نیز ۶۰۰ میلی متر است که حجم بسیار زیادی آب با فشار بالا در داخل این شاه لوله وجود داشته که همه این آب تخلیه و هدر رفت تا پر شدن شبکه و پایدار شدن آن چند ساعتی دیگر طول میکشد .

جمالی زاده گفت: هم اکنون سه حلقه چاه به صورت موقت به مدار تزریق شده است.

دادستان عمومی و انقلاب زرند هم با اشاره به بحران کم آبی و هدر رفت آب شرب بسیاری در بیابان‌های اطراف از تشکیل پرونده قضایی در این رابطه خبر داد و افزود با مسببان این حادثه که منجر به قطع ۲۴ ساعته آب شرب شهروندان شده برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.

 

فت فتو کرمان کرمان




هدر رفت ۷ هزار ۵۰۰ متر مکعب آب شرب در زرند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? هدر رفت ۷ هزار ۵۰۰ متر مکعب آب شرب در زرند