نیروی انسانی در آموزش و پرورش عشایری ساماندهی شود

فرماندار شهرستان ریگان با اشاره به مشکلات حوزه عشایری، خواستار ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش عشایری شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه‌آرمان؛ پیش از ظهر امروز همایش تجلیل از معلمین عشایر شهرستان ریگان با حضور مسئولان در سالن اجتماعات میلاد نور برگزار شد.   مراد آبیار در این مراسم اظهار […]

فرماندار شهرستان ریگان با اشاره به مشکلات حوزه عشایری، خواستار ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش عشایری شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه‌آرمان؛ پیش از ظهر امروز همایش تجلیل از معلمین عشایر شهرستان ریگان با حضور مسئولان در سالن اجتماعات میلاد نور برگزار شد.

 
مراد آبیار در این مراسم اظهار کرد: معلمی عشق است و همه ما مدیون زحمات قشر فرهیخته فرهنگی هستیم.
 
فرماندار ریگان با اشاره به اینکه کار مهم معلمین تربیت نونهالان کشور و ساختن آینده کشور است، افزود: خدا را شاکریم در سال ۱۴۰۲ مدارس به صورت حضوری دایر هستند چرا که در سال‌های کرونا آموزش در بستر فضای مجازی به آموزش ضربه‌ زد.
 
وی با اشاره به مشکلات حوزه عشایری، خواستار ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش عشایری شد.
 
فرماندار ریگان در ادامه خواستار حذف شیفت از مدارس عشایری ریگان شد.
 
آبیار عنوان کرد: به دلیل فواصل زیاد روستاها و مناطق عشایری شیفت در این مناطق جوابگوی آموزش دانش آموزان عشایر این مناطق نیست.
 
وی خواستار تجهیز مدارس عشایری به سیستم های سرمایشی و گرمایشی شد.
 
فرماندار ریگان از آموزش و پرورش عشایری جهت اجرای چندین برنامه از جمله اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی و پرچم مهدویت در مناطق عشایری ریگان قدردانی‌ کرد.
 
آبیار خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی‌هنری در روستاهای عشایری ریگان توسط آموزش و پرورش عشایری ریگان اجرا شد که قابل تقدیر است.
 
انتهای خبر/د




نیروی انسانی در آموزش و پرورش عشایری ساماندهی شود

منبع:آرمـان
? نیروی انسانی در آموزش و پرورش عشایری ساماندهی شود