نیروی انتظامی در خط جهاد قرار دارد

کرمان- نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: حرکت نیروی انتظامی جهادی است و پلیس همواره در خدمت امنیت مردم بوده و به همین علت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی در خط جهاد قرار دارد. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح شنبه در صبحگاه مشترک پلیس استان کرمان که […]

کرمان- نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: حرکت نیروی انتظامی جهادی است و پلیس همواره در خدمت امنیت مردم بوده و به همین علت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی در خط جهاد قرار دارد.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح شنبه در صبحگاه مشترک پلیس استان کرمان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد، گفت: پلیس اقتدار نظام را در بخش امنیت به ارمغان آورده است و امنیت کشور مرهون تلاش مجاهدت‌های نیروهای مقتدر مسلح کشور و سربازان گمنام امام زمان (عج) در عرصه‌های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه ایران کشوری امن و با اقتدار کامل است گفت: هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد این امنیت قوی‌تر و قابل ارائه برای دنیای امروز است.

وی افزود: پلیس در کنار سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سپاه نظام اسلامی را به این جایگاه امنیت رسانده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم در طبق اخلاص گذاشته، اظهار کرد: امروز نیروی مقتدر انتظامی با سه مؤلفه خدمت به مردم، جهاد و اقتدار فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی ما تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب فعالیت می‌کند، گفت: این ویژگی باعث شده است نیروی‌های مسلح ما از سایر نیروهای نظامی دنیا متمایز شود.

وی افزود: حرکت نیروی انتظامی یک حرکت جهادی است و در این راه در حال عبادت خداوند است.

کد خبر ۵۹۰۴۸۰۷




نیروی انتظامی در خط جهاد قرار دارد

منبع: مــهر
? نیروی انتظامی در خط جهاد قرار دارد