نیروگاه پنج مگاواتی خورشیدی در کهنوج افتتاح شد

غفور خُرامهر مدیرعامل گروه توسعه اقتصاد ملل در آیین افتتاح نیروگاه: در آینده برنامه داریم مثل این پروژه را در دیگر نقاط شهرستان کهنوج نیز اجرا کنیم. به گزارش “فت فتو” با حضور شکرالهی نماینده مردم پنج گنج جنوبی در مجلس شورای اسلامی، جوادی مدیر عامل موسسه ملل، سنجری فرماندار کهنوج، حجت الاسلام نجنو امام […]

غفور خُرامهر مدیرعامل گروه توسعه اقتصاد ملل در آیین افتتاح نیروگاه: در آینده برنامه داریم مثل این پروژه را در دیگر نقاط شهرستان کهنوج نیز اجرا کنیم.

به گزارش “فت فتو” با حضور شکرالهی نماینده مردم پنج گنج جنوبی در مجلس شورای اسلامی، جوادی مدیر عامل موسسه ملل، سنجری فرماندار کهنوج، حجت الاسلام نجنو امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان نیروگاه پنج مگاواتی خورشیدی در کهنوج با اعتبار بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

 
غفور خُرامهر مدیرعامل گروه توسعه اقتصاد ملل در آیین افتتاح نیروگاه پنج مگاواتی خورشیدی با ذکر اینکه این نیروگاه با ظرفیت اسمی پنج مگاوات و سرمایه گذاری هفتاد میلیارد تومانی به بهره برداری رسید، گفت: در آینده برنامه داریم مثل این پروژه را در دیگر نقاط شهرستان نیز اجرا کنیم.
 
وی گفت: با توجه به بحث تحریم ها و حمایت از تولیدات داخلی تمامی پنل های این نیروگاه را که در داخل کشور توسط شرکت تابان تولید میشد تهیه کردیم.
 

انتهای پیام/ک




نیروگاه پنج مگاواتی خورشیدی در کهنوج افتتاح شد

منبع:آرمـان
? نیروگاه پنج مگاواتی خورشیدی در کهنوج افتتاح شد