نیروهای جوان جایگزین معلمان بازنشسته می‌شوند

فت فتو/کرمان دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: به زودی ۶۰ تا ۹۰ هزار نیرو در آموزش و پرورش کشور بازنشسته می‌شوند و باید به همین اندازه استخدام داشته باشیم. سید امیر محمد خرازانی در گردهمایی گزینش‌گران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان با اعلام این خبر افزود: در سال […]

فت فتو/کرمان دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: به زودی ۶۰ تا ۹۰ هزار نیرو در آموزش و پرورش کشور بازنشسته می‌شوند و باید به همین اندازه استخدام داشته باشیم.

سید امیر محمد خرازانی در گردهمایی گزینش‌گران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان با اعلام این خبر افزود: در سال های آینده باید نیروهای جوان و کارآمد به نظام تعلیم و تربیت وارد و با برنامه ریزی، نیروهای انقلابی، متعهد و متخصص به کار گرفته شوند.

او ادامه داد: گزینش امری حساس و مهم است و ما در وزارت آموزش و پرورش به دنبال ایجاد تحول در گزینش و به روزرسانی روش ها هستیم.

مشاور وزیر و دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: دنبال ایجاد تحول در گزینش و گزینشی هوشمندانه، دقیق و به روز هستیم.

او با بیان این مطلب که گزینش برای دانشگاه فرهنگیان در مدت زمان طولانی تری انجام می شود، افزود: در گروه آموزش ابتدایی هم چون پذیرش به صورت نیمه متمرکز انجا می‌شود، روند گزینش طولانی‌تر است.

خرازانی گفت: آینده نظام و انقلاب منوط به انتخاب‌ها و گزینش نیرو در آموزش و پرورش است، چرا که مسیر توسعه کشور از آموزش و پرورش می‌گذرد.

انتهای پیام




نیروهای جوان جایگزین معلمان بازنشسته می‌شوند

منبع: ایـسنا
? نیروهای جوان جایگزین معلمان بازنشسته می‌شوند