نیروهای اطلاعات کرمان بلای بزرگی را از سر کشور دفع کردند

نذیر کرمان/کرمان رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با تقدیر از مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان در استان و دستگیری تسم تروریستی مرتبط با رژیم صهیونیستی گفت: این عزیزان بلای بزرگی را از سر کشور و استان دفع کردند. محمدرضا پورابراهیمی، عصر امروز ششم شهریور ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان مجددا بر لزوم ساماندهی […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با تقدیر از مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان در استان و دستگیری تسم تروریستی مرتبط با رژیم صهیونیستی گفت: این عزیزان بلای بزرگی را از سر کشور و استان دفع کردند.

محمدرضا پورابراهیمی، عصر امروز ششم شهریور ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان مجددا بر لزوم ساماندهی اتباع خارجی اظهار کرد: اصلاح قانون اتباع جمع‌بندی و طرح سازمان ملی مهاجرت نهایی شده است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان به شدت با موضوع اتباع درگیر است، افزود: ۱۰ درصد جمعیت استان را اتباع خارجی تشکیل می‌دهند.

پورابراهیمی گفت: دستگاه قضایی و سازمان‌های مربوط به اتباع نظرات خود را ارائه بدهند تا در طرح سازمان ملی مهاجرت لحاظ شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در ادامه پیشنهاد داد: یک سامانه فعال شود و اطلاعات همه لوایح و طرح‌های مطرح شده در مجلس را بارگذاری کنیم تا همه مدیران در جریان قرار بگیرند.

وی افزود: در کمیسیون اقتصادی افزایش اختیارات استان‌ها را دنبال می‌کنیم و ۱۵ استاندار که بیشترین سهم را در جی دی پی کشور دارند، دعوت کردیم و چند محور را با سازمان برنامه و بودجه نهایی کردیم و درخواست داریم از وزارت کشور این مسئله را نهایی کند.

پورابراهیمی در ادامه با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر با سرمایه‌گذاران اظهار کرد: برای احداث نیروگاه ۴۰۰ مگاواتی در راین ۹ ماه پیگیری کردیم و در حوزه محیط زیست که باید حامی باشد، مشکل ایجاد شده در حالی که نیروگاه آلایندگی زیست محیطی ندارد و باید از این طرح‌ها استقبال شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نشست اخیر مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیرکل و معاونان اداره کل اطلاعات استان کرمان گفت: این عزیزان ریشه جریان بزرگ تروریستی که هماهنگ با رژیم صهیونیستی بود را زدند. کسانیکه می‌خواستند در کرمان و دیگر نقاط کشور اقدامات خرابکارانه انجام بدهند.

وی از مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام تشکر کرد و افزود: این عزیزان بلای بزرگی را از کشور دور کردند و ما طی نامه‌ای به رئیس جمهور درخواست تقدیر از نیروهای اداره کل اطلاعات استان را دادیم.

انتهای پیام




نیروهای اطلاعات کرمان بلای بزرگی را از سر کشور دفع کردند

منبع: ایـسنا
? نیروهای اطلاعات کرمان بلای بزرگی را از سر کشور دفع کردند