نیاز ۳۵ میلیاردی برای آزادی ۲۴۲ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان/ ۸ زندانیِ خانم

نذیر کرمان/کرمان صبح امروز ۱۶ فروردین ماه در نشست هیئت مدیره ستاد دیه استان کرمان اعلام شد: ۲۴۲ زندانی جرائم غیرعمد در استان وجود دارد که برای آزادی آنها به ۳۵ میلیارد تومان نیاز است. حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در این نشست با اشاره به پیش بینی‌های انجام شده به […]

نذیر کرمان/کرمان صبح امروز ۱۶ فروردین ماه در نشست هیئت مدیره ستاد دیه استان کرمان اعلام شد: ۲۴۲ زندانی جرائم غیرعمد در استان وجود دارد که برای آزادی آنها به ۳۵ میلیارد تومان نیاز است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در این نشست با اشاره به پیش بینی‌های انجام شده به منظور برگزاری ۵۵ جشن گلریزان در استان کرمان، گفت: انتظار است همه دست اندرکاران، مسئولانه پای کار بیایند و ظرفیت های موجود برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به بهترین شکل ممکن به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان ثواب مضاعفی برای کارهای خیر وجود دارد، افزود: ستاد دیه یک ستاد مردمی است و زمینه استفاده از ظرفیت های مردمی برای آزادی زندانیان نیازمند را فراهم می‌کند.

حمیدی تصریح کرد: کمک به آزادی زندانیان نیازمند در حقیقت کمک به آزادی یک سرپرست خانواده است و ضمن حل مشکلات محکوم، گره ای از کار شاکی نیز گشوده می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر فرهنگسازی برای مردم و خیران در زمینه آثار و برکات کمک به زندانیان جرائم غیرعمد تاکید کرد و ادامه داد: کمک به ستاد دیه برای ایجاد زمینه آزادی زندانیان تنها مختص ماه مبارک رمضان نیست و باید در طول سال تداوم یابد زیرا با کمک های اندک و مستمر مردم می‌توان کارهای بزرگی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد انجام داد.

به گزارش نذیر کرمان، سیدحجت‌الله موسوی‌قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان نیز در این نشست اظهار کرد: ستاد دیه با نیت کمک به مددجویان جرائم غیرعمد زندان ها تشکیل شده و با فعالیت ۲۲ ساله این ستاد در کرمان، تاکنون زمینه آزادی قریب به ۵۰۰۰ نفر از زندان های استان فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشن‌های گلریزان از اولویت های ستاد دیه به شمار می‌رود، گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده طی سال جاری ۵۵ جشن گلریزان در استان برگزار می‌شود و تلاش بر این است که از تمامی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان در این زمینه استفاده شود.

موسوی‌قوام افزود: سال های گذشته جشن های گلریزان تنها در مراکز شهرستان ها برگزار می‌شد اما امسال به بخش ها نیز توجه ویژه ای صورت گرفته و جشن گلریزان مرکز استان کرمان ۳۰ فروردین ماه جارس مصادف با ۲۸ ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان گفت: در سال جاری ضمن استفاده از ظرفیت خیران؛ هنرمندان، اصناف، ورزشکاران و … مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به این مطلب که ۲۴۲ زندانی واجد شرایط کمک ستاد دیه استان کرمان در زندان‌های استان کرمان حضور دارند، تصریح کرد: ۳۵ میلیارد تومان برای آزادی این افراد نیاز است.

موسوی‌قوام گفت: در حال حاضر هشت مددجوی جرائم غیرعمد خانم در زندان‌های استان کرمان حضور دارند که در سال جاری برای آزادی این افراد نیز پیگیری ویژه‌ای انجام خواهد شد.

انتهای پیام




نیاز ۳۵ میلیاردی برای آزادی ۲۴۲ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان/ ۸ زندانیِ خانم

منبع: ایـسنا
? نیاز ۳۵ میلیاردی برای آزادی ۲۴۲ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان/ ۸ زندانیِ خانم