نیازمندی‌های کشاورزان باید به عنوان قشر مولد جامعه مورد حمایت قرار گیرند

دغدغه اصلی کشاورزان به عنوان قشر مولد جامعه بهبود تجهیزات مرکز خرید وب حث حمل ونقل محصولات کشاورزی است.   به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی نذیر کرمان، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی فاریاب، جلسه هماهنگی ستاد برداشت غلات شهرستان فاریاب در سال زراعی جاری به ریاست فرماندار و با حضور معاونین سیاسی و […]

دغدغه اصلی کشاورزان به عنوان قشر مولد جامعه بهبود تجهیزات مرکز خرید وب حث حمل ونقل محصولات کشاورزی است.

 
به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی نذیر کرمان، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی فاریاب، جلسه هماهنگی ستاد برداشت غلات شهرستان فاریاب در سال زراعی جاری به ریاست فرماندار و با حضور معاونین سیاسی و عمرانی فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و جمعی از مسئولان و جایگاه‌داران سوخت و صنف کامیون‌داران برگزار شد.
 
سید حسام الدین حسینی فرماندار فاریاب با تاکید بر حمایت از کشاورزان به‌عنوان قشر مولد جامعه، افزود: اعمال شرایط سخت در پذیرش و خرید محصولات کشاورزی در مراکز خرید دولتی، منجر به هدایت کشاورزان به سمت دلالان و تاجران بخش آزاد می‌شود.
 
 وی در ادامه با اشاره به اهمیت بروزرسانی و استاندارد سازی دستگاه‌های توزین و باسکول در مراکز خرید محصولات کشاورزی، گفت: ساماندهی و بهبود تجهیزات مرکز خرید از مطالبات مهم کشاورزان بوده از این‌رو ضرورت دارد دستگاه‌های متولی و ناظران، در این خصوص اقدامات شایسته و قابل‌ قبولی در پیش گیرند.
 
 
عادلی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فاریاب در پایان خاطر نشان کرد: بحث حمل‌‌ و نقل محصولات کشاورزی، تامین به موقع کمباین و کامیون، تعیین نرخ حمل کامیون‌ها، پرداخت به موقع قیمت تضمینی گندم از مسائل مهم در حوزه کشاورزی بوده و دغدغه اصلی کشاورزان است، بنابراین باید در خصوص کرایه حمل بار و قیمت‌های این بخش نظارت کافی و مداوم انجام گیرد.
 
انتهای خبر/م.ق




نیازمندی‌های کشاورزان باید به عنوان قشر مولد جامعه مورد حمایت قرار گیرند

منبع:آرمـان
? نیازمندی‌های کشاورزان باید به عنوان قشر مولد جامعه مورد حمایت قرار گیرند