نگاه کلیدی به سخنان رهبری در حوزه پدافند غیرعامل نداریم

فت فتو/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: متاسفانه اصلا به این مسئله توجه نکرده و نگاه کلیدی به سخنان رهبری به ویژه در حوزه پدافند نداریم. دکتر رحمان جلالی ظهر امروز سوم آبان ماه در جلسه پدافند غیرعامل استان کرمان اظهار کرد: مشکلات ما به دلیل این است که هیچ وقت سخنان […]

فت فتو/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: متاسفانه اصلا به این مسئله توجه نکرده و نگاه کلیدی به سخنان رهبری به ویژه در حوزه پدافند نداریم.

دکتر رحمان جلالی ظهر امروز سوم آبان ماه در جلسه پدافند غیرعامل استان کرمان اظهار کرد: مشکلات ما به دلیل این است که هیچ وقت سخنان مقام معظم رهبری را جدی نگرفتیم و ایشان سال ها قبل ناتوی فرهنگی، تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و … را مطرح کردند اما متاسفانه ما مسئولین توجه نکردیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت کار در فضای مجازی بیان کرد: ایشان همواره بر ایجاد شبکه ملی اطلاعات تاکید دارند. منظور از شبکه ملی اطلاعات، شبکه ای ارزان، امن و سریع است که باید بستر آن هرچه سریعتر فراهم شود.

جلالی با تاکید بر اینکه امروز پدافند غیرعامل اولویت اول است و تا زمانی که اغتشاشات اخیر رخ نداد، متوجه این موضوع نشدیم، تصریح کرد: دشمن روی تهدیدات هیبریدی وارد زیرساخت های ما شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان  با بیان اینکه دستگاه های اجرائی طی یک هفته آینده باید مانور ناظر به تهدیداتشان را برگزار نمایند، افزود: خودحفاظتی کار پدافند غیرعامل است و هر لحظه باید برای هر اتفاقی در حوزه کاری خودمان آمادگی داشته باشیم.

وی با اشاره به تاثیر بازی های رایانه ای بر روحیه نوجوانان اظهار کرد: متاسفانه اصلا به این مسئله توجه نکرده و نگاه کلیدی به سخنان رهبری به ویژه در حوزه پدافند نداریم.

به گزارش فت فتو، پیمان سلاجقه مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمان نیز در این جلسه اظهار کرد: پدافند غیرعامل در واقع مقابله با نفوذ بیگانگان به زیرساخت های حساس و مهم و تهدیدات نوین شیمیایی، پرتوی و بیولوژیک است.

وی با اشاره به اینکه پدافند تلاشی است برای ایجاد لایه های دفاعی و امنیتی در برابر سیل تهدیدات مدرن، افزود: ۸ آبان ماه به عنوان روز پدافند غیرعامل با هدف آگاهی مدیران، مسئولان و عموم مردم نسبت به این مسئله و آشنائی با وظایف سازمان پدافند غیرعامل است.

سلاجقه بیان کرد: ۷۵۳ برنامه در هفته پدافند غیرعامل در استان کرمان برگزار می شود که شامل ۱۹۱ رزمایش، ۱۵ همایش، ۸۶ دوره آموزشی، بازدید پروژه ها و … است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمان گفت: سیاست های هفته پدافند غیرعامل تاکید بر وحدت ملی، نمایش اقتدار جمهوری اسلامی و مقاومت و تاب آوری دستگاه های زیرساختی در مقابل تهدیدات است.

انتهای پیام




نگاه کلیدی به سخنان رهبری در حوزه پدافند غیرعامل نداریم

منبع: ایـسنا
? نگاه کلیدی به سخنان رهبری در حوزه پدافند غیرعامل نداریم