نگاه ویژه دولت به معلمان با کنکور اختصاصی تربیت معلم

معاون فرمانداری شهرستان جیرفت گفت: پذیرش دانشجوی تربیت معلم با کنکور اختصاصی از سال آینده، نشان دهنده نگاه ویژه دولت به جایگاه معلمان است. به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» از جیرفت، صبح امروز حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم در مراسم بزرگداشت مقام معلم که در تالار ابرار آموزش و پرورش جیرفت، به مناسبت هفته معلم […]

معاون فرمانداری شهرستان جیرفت گفت: پذیرش دانشجوی تربیت معلم با کنکور اختصاصی از سال آینده، نشان دهنده نگاه ویژه دولت به جایگاه معلمان است.

به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» از جیرفت، صبح امروز حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم در مراسم بزرگداشت مقام معلم که در تالار ابرار آموزش و پرورش جیرفت، به مناسبت هفته معلم برگزار شد، ضمن توصیه به معلمان برای دانستن قدر و منزلت خودشان، گفت: در روایات داریم که قدر و ارزش انسان متعهد، بهشت بوده و نباید خودش را ارزان بفروشد.

 
امام جمعه جیرفت، اخلاص را لازمه موفقیت دانست و افزود: برای کسب موفقیت در تدریس، نیاز به اخلاص هست و هرچه اخلاص بیشتر باشد موفقیت هم بیشتر خواهد شد.
 
وی معلم را همکار خدا و نقش او را نقش انبیاء معرفی کرد و گفت: در آیات ابتدایی سوره جمعه، هدف بعثت انبیا، آموزش و پرورش بیان شده است و قرآن، درجه و منزلت معلم را به اندازه زنده کردن تمام انسان‌ها می‌داند.
 
امام جمعه جیرفت به استناد فرمایش امام موسی کاظم (ع) که فرمودند «کسالت، مانع خیر دنیا و آخرت است» تاکید کرد: معلم باید با نشاط وارد کلاس و مدرسه شود و اگر کار معلم با اخلاص و برای خدا باشد مدرسه، مانند مسجد خواهد شد و معلم باید توجه خاصی به شخصیت دانش‌آموزان داشته باشد.

 
محمدرضا فاریابی معلمان را افسران عرصه تعلیم و تربیت نامید، گفت: اخیراً در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، مطالبه بازنگری سند تحول آموزش و پرورش را مطرح کردیم زیرا خروجی مدارس، بایستی افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی باشد.
 
معاون فرمانداری شهرستان جیرفت افزود: یکی از راه‌های رفتن به طرف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بحث ورزش انسان‌ساز است.
 
فاریابی هدف استراتژیک انقلاب اسلامی ایران را احیای اسلام انقلابی معرفی کرد و گفت: اسلام انقلابی، بشریت را به مقصد نهایی و تعالی می‌رساند.
 
وی با نگاه به امیدآفرینی دولت ابراهیم رئیسی، اظهار کرد: بنای دولت ابراهیم رییسی بر این است که پایه‌های اقتصاد و سیاست را مستحکم کند و پیگیری و اجرای سند تحول آموزش و پرورش، نشان دهنده نگاه ویژه رییس جمهور، به مقام معلم است.
 
معاون عمرانی فرمانداری شهرستان جیرفت، از پذیرش دانشجوی تربیت معلم با کنکور اختصاصی از سال آینده، خبر داد و گفت: با اقدامات دولت کنونی درمورد طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش، جامعه فرهنگیان در آینده نزدیک، به حداکثر میزان رضایت خواهند رسید.
 
انتهای خبر/ فاریابی




نگاه ویژه دولت به معلمان با کنکور اختصاصی تربیت معلم

منبع:آرمـان
? نگاه ویژه دولت به معلمان با کنکور اختصاصی تربیت معلم